Společnost


Ing. Ivana Janáková

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16330Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2017, před 8 lety

Vlasta Jouzová

Znění stížnosti

Dne 22.5.2017 jsem si na www.coolisek.cz objednala 1 ks vložky do zavinovačky a 1 ks zavinovačky. Včetně poštovného jsem na požadovaný účet zaplatila částku 433,- Kč, s tím, že zboží bude odesláno do 5 pracovních dní.

Dne 31.5.2017 jsem formou odpovědi na jejich příchozí emailovou zprávu odeslala požadavek o informaci, kde se nachází zaplacené zboží. Zpráva se vrátila jako nedoručitelná.

Obdobný požadavek jsem zaslala na info@coolisek.cz. Na dotaz jsem nedostala žádnou odpověď.

Telefonický kontakt na stránkách neexistuje.

Poprvé jsem zaplatila neznámé firmě předem, vzhledem k tomu, že jinou možnost nenabízeli a vzhledem k tomu, že jsem vložku do zavinovačky požadovaného rozměru nikde jinde nenašla.
A toto je výsledek.

Ing. Vlasta Jouzová
obj. č. 21393622


Požadované řešení

S okamžitou platností vrátit peníze na účet, ze kterého byly odeslány.
Pokud by zboží bylo již předáno dopravci, jsem ještě ochotna jej přijmout, ale s tím, že se podnikatelka ihned ozve a bude mě informovat o dodání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2017 10:19, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Je možné rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 21:34, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.