Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Od dnešního dne, tzn. 1.6.2017, je ve vašem obchodním centru Kaufland v Kadani v akční nabídce Rostlinný olej Ceresol za akční cenu 24,9. Brali jsme 4 tyto oleje. Na účtence jsme si však všimli, že nám místo ceny 24,9 Kč bylo účtováno 39,9 Kč. Můžu se zeptat, jak je možné, že se na pokladně účtuje o 15 Kč vyšší cena než je uvedená v regálu??
Vrácení rozdílu peněz za zboží.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Dobrý den,
včera jsem byla v OD Kaufland v Kadani tedy reklamovat ty oleje. Paní na informacích mi reklamaci neuznala, přesto, že jsem měla účtenku a všechny neotevřené oleje. Zvážím tedy stížnost na Českou obchodní inspekci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Hodnocení:
Komentář: Podala jsem stížnost na ČOI z důvodu neuznání reklamace.