Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den mám problem jelikož jsem měl dostat baliček s australie ( iphone 6s 64GB) tak baliček převzal někdo jiny jak je to možné ? baliček jsem měl dostat já nee nekdo jiny a tedka mi ten balik nechcou vratit jak to mám řešit ? na depo ktere jsem volal mi nikdy nezvedli mobil takže mi napiš te jak to mám řešit ten balík patří mě a ne někomu jinemu ze stejným příjmením ale s jiným trvalým pobytem !!!!!
zasilku by měli davat do rukou komu patří a né někomu jinemu a pro zasilku přijet uhradit jen doklad kolik se platilo přijet za mnou zasilku mi daát a já zaplatím to co mám zalatit a tím to bude vyřešene
|
Tweet |
Podle čl. 40 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má odesílatel nebo adresát právo reklamovat dodání zásilky a požadovat nápravu. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Osoba, které byla zásilka omylem doručena, drží tuto zásilku neoprávněně. Spotřebitel má možnost tuto osobu vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě.
Nebude-li ten, co se bezdůvodně obohatil plnit dobrovolně, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň tato osoba upozorněna na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman