Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. Na seznamce BE2 jsem si dne 21.3.2017 zaplatila 149,- na měsíc VIP členství a založila účet, vše bylo hrazené mojí platební kartou. Obnovení členství jsem nechtěla, pouze jsem to chtěla vyzkoušet ale následně jsem seznamku nevyužívala. Po měsíci mi byla seznamka zastavena, že se již nezobrazovali žádné fotky uživatelů a proto jsem již seznamku nevyužívala. Dne 19.5.2017 jsem obdržela e-mail s upomínkou na částku 2545 Kč, která měla být uhrazena do 25.5.2017. Bohužel jsem si prvotně nepřečetla řádně podmínky a nestihla jsem podat včas výpověď, která má být podána 14 dní před prodloužením smlouvy. Po této první upomínce jsem ihned podala žádost o odstoupení od smlouvy a také výpověď účtu. Na tuto žádost jsem dostala odpověď, že dle podmínek je nutné uhrazení poplatku a následně lze účet vypovědět. S tímto poplatkem ale nesouhlasím protože jsem službu využila pouze jeden měsíc a následně došlo k blokování služby a proto si myslím že tento poplatek není relevolentní k této službě. A také se seznamka propaguje jako bezplatná. Následně mi přišla druhá a poté třetí upomínka. Prosím o radu, jak vyvázat z tohoto závazku bez sankce a požadovaného poplatku? Děkuji za pomoc . S pozdravem Rašková
BE2 Seznamka
Prosím o radu, jak se vyhnout placení této upomínky.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Pokud by se společnost rozhodla údajnou dlužnou částku vymáhat soudní cestou, musí prokázat, že k tomu má právní důvod, tedy že smlouva byla uzavřena, a že spotřebitelce poskytla všechny potřebné informace (informace musí být uvedeny jasně, viditelně a srozumitelně, nikoliv drobným, lehce přehlédnutelným písmem) a neuvedla ji v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, může být smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,nadále pokračuji. Pořád mě něčím překvapují.Opět jsem jim poslala výpoved a další email.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: CKADYC77
Přejeme Vám dobrý den.
V zájmu reakce z naší strany prosím specifikujte případný dotaz,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
Dne 11.7.2017 jsem uhradila požadovanou částku ve výši 2 200 Kč na účet vymáhací společnosti Intrum Justitia, s.r.o.
Společnosti BE2 jsem celkem zaslala již 2 výpovědi ke zrušení účtu a to dne 1. 6. 2017 formou e-mailu a následně i v papírové podobě.
Společnost byla informována a nyní tedy očekávám jejich vyjádření.
Dle poslední reakce se ale obávám, že mi neukončí účet a budou po mne vymáhat další prostředky.
Prosím o radu jak případně dále postupovat?
Děkuji Rašková
Přikládám komunikaci se společností:
Dobrý den,
kontaktuji Vás na základě obdrženého dopisu od společnosti, která Vás zastupuje ohledně vymáhání pohledávky - Intrum Justutia s.r.o.
Na začátku bych ráda uvedla vše na pravou míru.
Na Vaši seznamku jsem se přihlásila z důvodu, že všude uvádíte jak se jedná o bezplatnou seznamku, kde pouze klient zaplatí poplatek 130 Kč na jeden měsíc a to jsem též učinila.
Vaši seznamku jsem využila cca 14 dní a následně jsem se mohla přihlásit pouze na svůj profil ale už nikoli nahlížet na profily ostatních - Co to je za služby? Pokud jsem si teda zaplatila za celý měsíc, jak je možné, že po 14-ti dnech služba nefunguje????
Tuto situaci jsem ale nijak neřešila a mávla nad tím rukou ale pouze do chvíle, kdy jste mi začali zasílat výhružné e-maily s upomínkami ohledně nedoplatku ve výši 2 200,-.
Za co mám platit? za nefunkční služby? I nyní když se přihlásím na profil, tak je služba neúplná protože se nemohu podívat na ostatní uživatelé a za to Vám mám platit 2 200? - Žádám o reakci!
Ráda za službu zaplatím ale pokud je plně funkční a v tomto případě nebyla a není!!!
Také se chci informovat, když už mě tedy oslovujete e-maily, proč neuvádíte mé správné jméno? A také kdo je pan Martin Bell, který mě oslovil několika zprávami a nelze se sním zkontaktovat a telefonní čísla jsou nefunkční?
Zde Vám odpovím, neexistující osoba!!
Dále mě zajímá, jak jste si mohli dovolit porušit SVÉ obchodní podmínky, kde uvádíte že je seznamka anonymní????
Pokud je anonymní a já nikde neuvedla své tel. číslo ani adresu, jak je možné , že mě kontaktujete dopisem a telefonáty??
Odkud to vím? Paní Petra Dvořáková mi vše potvrdila.
V tuto chvíli tedy žádám, aby došlo k pozastavení procesu vymáhání a anulování nesmyslného poplatku za služby, které nejsou plně funkční. Dle obchodních podmínek je poplatek za V.I.P. služby ale to nemám!!!! Výpověď již byla zaslána 1. 6. 2017 a nikdo se mi do dnešního dne nevyjádřil.
Žádám obratové vyjádření v opačném případě, podám stížnost na Evropskou komoru ochrany spotřebitelů a svému právnímu zástupci !
Věřím v kladné vyřízení
Rašková
Reakce společnosti:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš případ byl již předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě jakýchkoliv dotazů spojených s úhradou tudíž prosím kontaktujte přímo Vymáhací společnost,
děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Chtěli bychom Vás upozornit, že žádost o zrušení členství, kterou jste podali dne 01.06.2017 byla odeslána příliš pozdě a Vaše členství bylo obnoveno na další období.
Součástí procesu úhrady VIP členství bylo také upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené VIP období (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) v specifikované ceně, se splatností předem.
Informace v souvislosti s prodloužením a právem na Výpověď jsou opětovně zdůrazněny v rámci Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasila. Vstoupili jste s námi do závazného obchodního vztahu. (viz prosím také Screenshot registrační stránky, který je součástí přílohy tohoto emailu).
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 21.03.2017 a na stránce s volbou objednávaného produktu
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
Děkujeme Vám.
S pozdravem
Má reakce:
Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci, ale neodpověděli jste mi na mé dotazy.
Dne 11.7.2017 jsem uhradila upomínku ve výši 2 200 Kč, kterou jste požadovali.
Výpověď byla zasílaná 1.6.2017 dle obchodních podmínek vaší společnosti a dále jsem Vám také zaslala výpověď na Vaši adresu, kterou uvádíte ve vašich VP písemnou formou.
Věřím tomu, že již bude vše řádně ukončeno a to jak zrušení mého účtu tak i smazání profilu z Vaší seznamky.
Žádám o potvrzení, že celá situace je již vyřešená.
S pozdravem
Rašková
Spotřebitelce doporučujeme, aby si pečlivě uchovala všechny dokumenty prokazující, že se smlouvu pokoušela řádně vypovědět, avšak ze strany společnosti ji to nebylo umožněno (např. e-mailovou komunikaci).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: CKADYC77
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Rašková.
Prodlužování Vašeho VIP statusu bylo již zrušené a uvedená skutečnost Vám byla potvrzená i ze strany Zákaznického centra.
Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den,
v tuto chvíli by mělo být vše ukončené a vyřešené, ještě pouze čekám na potvrzení od společnosti, že již nebudou dodatečně účtovány další penále za V.I.P. služby.
V případě, že potvrzení neobdržím, budu se na Vás obracet pro dořešení situace.
V tuto chvíli Vám děkuji za pomoc.
S pozdravem Rašková
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.