Společnost


Petrová Hana

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1634Zaplacený program Vulkan 2, který po 2 dnech zmizel z internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2013, před 11 lety

Juraj Unger

Znění stížnosti

Po předepsané registraci a zaplacení 500Kč faktura č. 10/2013 program fungoval 2dny. Pote se po pokusu otevřít programse objevil tex program se uograduje. posléze zmizel úplně. Na moje rmailové dotazy nikdo neodpovída. Vid emali.

Dobrý den, opakovaně se obracím na Vás o informaci. Pokud se nedovím o co se jedná, budu informovat v mediich o Vaší činnosti, take požadují vrátit poplatek 500Kč. Děkuji Unger Juraj.

obchodyju@email.cz

INFORMACE.

6. 12. 2013, 13:12:11

Komu: vulkan@vulkan2.com
g

Dobrý den, opakovaně se obracím na Vás o informaci co se deje z programem, který jsem řádne zakoupil a tudíš mám právo vědět proč daný produkt nemůžu používat. Děkuji Unger Juraj.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

obchodyju@email.cz

Re: POTVRZENÍ PLATBY - PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE DO PROGRAMU

24. 10. 2013, 9:57:53

Komu: vulkan@vulkan2.com
g
Dobrý den, po dvoch dňoch práce v programe sa ukazuje červena správa neodoslane. Nevíte co se stalo. Děkuji Unger.

---------- Původní zpráva ----------
Od: vulkan@vulkan2.com
Datum: 9. 10. 2013
Předmět: POTVRZENÍ PLATBY - PŘÍSTUPOVÉ ÚDAJE DO PROGRAMU
Websupport.sk (helpdesk@websupport.sk)

Re: Informace o nedobytnem prograramu Vulkan 2. - [ZLD-QZYYP-981]

9. 12. 2013, 10:19:12

Komu: obchodyju@email.cz
g
Dobry den,

nasa spolocnost je len registratorom domeny a poskytovatelom hostingu pre danu domenu. Danu sluzbu ma u nas zakupeny nas klient a aktualne nie je sluzba zo strany klienta predlzena na dalsie obdobie. To ci klient planuje sluzby nadalej prevadzkovat Vam nevieme povedat. Je to len na samotnom klientovi.


Požadované řešení

Program mi vyhovoval obdobný program, nebo vrátit uhrazený poplatek 500Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2014 15:24, před 11 lety

V případě, že byla uzavřena smlouva o poskytování služeb, je povinností poskytovatele službu poskytnout dle popisu a v rozsahu uvedených ve smlouvě. Pokud se tak nestalo, má spotřebitel nárok na přiměřenou slevu dle rozsahu skutečného poskytování a případně na vrácení celé uhrazené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 17:26, před 10 lety

Paní Petrová Hana se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subejktu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.