Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Firma po mně vyžaduje úhradu ve výši cca 4500 kč za služby, které nevyužívam. Vyzkoušel jsem aplikaci be2 v domnění, že to je něco jako Badoo,nebo něco podobného, kde se seznamují lidé, baví se, komunikují spolu. Aplikaci jsem využíval asi 3-4 týdny, s tím že jsem si aktivoval VIP členství za 150 kč na 3 měsíce. Po nějaké době, už jsem nechtěl apku a služby využívat, tak jsem aplikaci smazal a chtěl jsem si smazat i profil, ale to nešlo,dočetl jsem se,že musím kontaktovat zákaznicky servis,což jsem prostřednictvím emailu udělal a vypověděl VIP členství. Jenže později mi přišel email,že to musím udělat písmene, nebo faxem. Nechápu proč, když spolu komunikujeme cez email,který jsem použil i při registraci na seznamce. A včera mi přišel výhrůžní email, že musím zaplatit částku, nebo to podaj dále na nějakou externí firmu pro vymáhání dluhů. Poradíte mi prosím jak mám postupovat, aniž by jsem musel platit tak velkou sumu? Je to velmi nefér, jak celé jednání firmy,tak i ta požadovaná částka za služby, které nevyužívam. Vždyť jsem na té seznamce nebyl přihlášený 3 měsíce. Děkuji za jakoukoli odpověď a radu.
VIP členství
Odpuštění dluhu,který mi vznikl u firmy be2. A taktéž smazání mého profilu na stránkách provozovatele.
|
Tweet |
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Společnost nesmí vázat ukončení automatického prodlužování závazku na podmínku zaplacení dlužné částky. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.
Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebiteli uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Vaše Prémiové členství bylo obnoveno automaticky a to dle všeobecných obchodních podmínek Vašeho předplatného.
Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo jej třeba vypovědět v stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období, které je automaticky obnovováno, tj. před xx.xx.xxxx (RB date)
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství.
Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.
Dobry den, výpověď svého VIP členství jsem Vám zasílal emailem. A bylo to víc než 4 dní před ukončením předplatného VIP,které požadujete.
Stížnost přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
Výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:
Poštovní adresa:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg
Výpověď prostřednictvím Emailu:
Zašlete prosím sken výpovědi jako přílohu emailu (ve formátu pdf, jpg nebo gif) na emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz
Výpověď prostřednictvím FAX-u :
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující číslo: +49 (0)89 - 95 46 41 05
Mějte prosím na paměti, že VIP členství je potřebné vypovědět nejpozději 4 kalendární dny před datem vypršení uhrazeného období.
Dobrý den,nerozumím proč si kladete jako podmínku přikládat k emailu nějaké přílohy, nebo posílat výpověď faxem,nebo poštou. Registroval jsem se u vás pod emailovou adresou z které jsem vám poslal výpověď VIP členství. Né všichni mají možnost faxu, skenu a tak podobne. Vy jste mi taky zaslali váš požadavek na email. Prosím o vyjádření DTestu jestli je takýto požadavek oprávněný,jestli to je nutnost u spotřebitele (mně) se takto prokazovat? Nějaký sken,fax. Je na to nějaký zákon? Moji výpověď dostali emailem. Když už to od lidí požadujete,máte jim zasílat taky nějaký formulář k vyplnění. Nic ste neposlali.
Je-li možné spotřebitele pomocí e-mailové adresy identifikovat (jako v tomto případě), považujeme zaslání výpovědi prostřednictvím e-mailu za dostatečné projevení vůle (zvláště, pokud společnost při sjednávání smlouvy písemný podpis nevyžaduje). Jak již bylo uvedeno výše, zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (klade si nepřiměřené podmínky), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Stížnost přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.