Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#16343Neuznaná reklamace / Zruseni smlouvy u 3 cisel / telefonni a 2 datova, nevraceni preplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2017, před 8 lety

Marie Sablova

Znění stížnosti

Dobry den,
U 02 jsem mela smlouvu na 3 roky na telefon 723073008.
V lonskem roce v srpnu mi konecne vyprsela smlouva a ja
jsem s nimi komunikovala jak chatem anebo telefonicky anebo pres
SMS o zruseni cisla.
To mi nakonec v srpnu 2016 potvrdili s tim, ze mi cislo ponechaji
a mohu si ho prenest k jinemu operatorovi.
Ja jsem 20.8.2016 odjela do zahranici s tim, ze vsechna cisla
jsou zrusena a tim i zaplaceny vsechny pohledavky.
Dale jsem u 02 mela SIM do kamery, kde jse je rovnez zadala o zruseni
a to potvrdili. Dalsi internet, ktery jsem si zridila, byla cestovni
Flaska, kde jsem je zadala o to, abych si ji mohla dobit dle potreby
nebot jsem vetsinou v zahranici a nechci v zadnem pripade pausal.
Kdyz jsem chtela tento internet v polovine roku 2016 zrusit, rekli mi,
ze musim cekat dalsi 3 mesice. Ja jsem si v dome behem te doby
jiz zridila WIFI.
Nezmohla jsem proti nim nic a tak jsem platila a v srpnu roku 2016
melo konecne byt vsechno zruseno a to mi take potvrdili.
Ja jsem vsak zapomnela zrusit me automaticke platby z meho uctu.
Kdyz jsem byla v zahranici jeste jsem kontrolovala, zda je
me cislo funkcni / nebylo.
V te dobe jsem si bohuzel take uvedomila, ze na me cislo 723073008
se vztahuje muj bankovni ucet u Reiffeisbank a nemohu tedy ani
kontrolovat ucet ani provadet zadne platby.
Kdyz jsem vsak nasledujici mesic kontrolova muj e/mail s hruzou jsem
zjistila, ze 02 mi neustale posila faktury a to za vsechny 3 cisla.
Kontaktovala jsem je a zadala opet o zruseni, jak je mozne, ze mi
posilaji faktury. Take u telefonniho cisla jsem mela neustale
vyssi sazbu 500 kc, nejnizsi je 300 a ja nemam moznost protelefonovat
ani korunu, nebot SIM jako nefukcni jsem jiz vyhodila.
V roce 2016 jsem take zjistila, nevim, kdo udelal chybu, ze na ucet
02 posilam 2x 1000 kc a vznikl zde preplatek 4000 kc, ktery mi02
nikdy nevratila.
Celkem me okradli od srpna 2016 o vice nez 10000 kc plus 4000 kc
preplatek.
Kdyz jsem byla v kvetnu t.r. v prodejne a osobne telefonni cisla
zrusila, chovali se ke mne velmi neurvale.
Reklamaci jsem podala ale nikdo ji se mnou nechtel sepsat,
pouze mi podali telefon. Takze az pozdeji jsem si uvedomila, ze
opet zadny dukaz nemam. Reklamaci zrejme vubec opet nevedou
a bylo mi sdeleno, ze jeste musim platit dalsich 45 dni, nez
dojde k uplnemu odhlaseni, to bude znamenat, ze mi 02 dluzi
vice nez 15000 Kc.
Nevim, co mam delat.
Prosim, pomozte mi.
Zadala jsem je take o zaslani faktur s podrobnymi vypisy, kde
bude zrejme, ze jsem neprotelefonovala ani haler a nespotrebovala
zadna data.
Take vloni, kdy jsem mela SIM v kamere, behem 3 dnu jsem obdrzela
1500 MMS zprav {kamera reagovala na pohyb, 5 pohybu se rovnalo 1 MMS. Kdyz jsem to reklamovala, bylo mi nejdrive receno,
ze bude spatna SIM karta, abych zasla na prodejnu a oni mi ji vymeni.
Kdyz jsem tam zasla, rekli mi, ze to neni pravda a musim castku
1500 Kc doplatit. Vyhrozovali mi pokutou, tak jsem nakonec zaplatila.
Neustale me okradali, tak jsem srpen 2016 brala jako vysvobozeni,
bohuzel nebylo.
V te dobe take obcane v CR, kteri meli pausalni sluzby mohli ji okamzite ukoncit, to bylo pravne sjednane. Ja jsem vsak mohla ukoncit dle smlouvy. Oni to vsak neudelali a tvrdi, ze smlouva se obnovila, protoze jsem ji neukoncila. Lzou a ja nevim jak se branit.
Prosim o pomoc.
Dekuji.
S pozdravem,
Marie Sablova
Ripska 750
240 0 Hovorcovice
sablova@atlas.cz


Produkt

telefonni cislo, datova karta SIM pro kameru, SIM flash disk internet


Požadované řešení

Prosim o vraceni penez od srpna 2016 az do dnesniho dne nebot
jsem smlouvy zrusila, 02 mi to potvrdilo, ale veskere dukazy
zrejme zlikvidovali.
Take zrejme kvuli tomu, ze jsem nezrusila automaticke platby techto
produktu u me banky, zrejme nekdo z 02 kvuli prichozim platbam musel
je s nejakym uctem sparovat a proto znovu muj ucet zaktivovali.
Myslim, ze to tak bylo a nyni lzou s tim, ze jsem produkt
nevypovedela a penize si nekdo chce ponechat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2017 09:26, před 8 lety

Spotřebitelce v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2017 14:25, před 8 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně hovory z července a srpna minulého roku jsem nasleschla a bohužel musím konstatovat, že vaše podání výpovědi nebylo ani v jednom z hovorů dokončeno vlivem vašeho rozhořčení a odmítáním vše s kolegy z výpovědního oddělení dořešit, kterým jste opakovaně ukončila hovor. Což nastalo na základě sdělení informace o výpovědní lhůtě, která je stanovena všeobecnými podmínkami služeb, se kterými zákazník souhlasí nejen podepsáním smlouvy, ale také využíváním služby.

Jelikož byly hovory z vaši strany ukončeny a to i ty, které se s vámi kolegové snažili uskutečnit opakovaně po ukončení hovoru, nebylo vám možné sdělit všechny informace a dohodnout se s vámi na dalším postupu, kterým je zaslání kódu pro ukončení služeb a jeho následné nahlášení pro potvrzení výpovědi, nedošlo také k ukončení vašich služeb, proto jsou dodnes aktivní a účtované.

Nyní již probíhá rušení na základě vaši písemné žádosti a zároveň je v řešení také váš nesouhlas s řešením reklamace. Další posouzení bych tedy ráda nechala na specialistech z reklamačního oddělení.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 11:53, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:45, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.