Společnost


ČEZ Prodej, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16348Podvodně uzavřená smlouva o dodávkách podpis mého 75 letého otce byl zfalšován

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2017, před 8 lety

Renata Fedová

Znění stížnosti

Třetí strana zastupující ČEZ Prodej podvodně uzavřela smlouvu o dodávkách plynu. Podpis mého 75 letého otce na Smlouvě byl zfalšován, což je patrné na první pohled i laikem. Od původního dodavatele přišla pokuta 6.050Kč, tato částka činí cca 50% důchodu mého otce. Už týden se nic neděje, nikdo nápravu neřeší, neomluví se za způsobené potíže. U Čez jsme podali reklamaci. U původního dodavatele požádali o odložení splatnosti pokuty o 30 dnů než se věc vyřeší. Prosím o pomoc s vyřešením a radu, jak postupovat, aby i ostatní starší lidé nebyli bezbranní. Doufám, že stát místo, aby napravil právní prostředí svými zákony zase vyvěsí na své stránky upozornění na nekalé praktiky s tím, že máme chránit hlavně své starší rodiče.


Produkt

ČEZ Prodej smlouva o dodávkách plynu zák. č. 11033085


Požadované řešení

Chci uvést věci do původního stavu a stíhat podvodníka. Aby čez vydal iniciály konkrétního člověka, který okrádá naše rodiče. Dám si práci a podám na něj trestní oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2017 11:49, před 8 lety

Nebyla-li ze strany spotřebitele projevena vůle se smlouvou vázat, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží. Jednala-li společnost za spotřebitele bez toho, aby k tomu měla právní důvod, a spotřebiteli tímto jednáním vznikla škoda, může spotřebitel žádat náhradu této škody.

Postup zástupce společnosti by také mohl vykazovat znaky nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl porušen zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět Energetickému regulačnímu úřadu.

Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.