Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, v dubnu 2017 jsem podávala výpověď hlasového tarifu u O2. Ze strany O2 mi po třech týdnech (porušení obchodních podmínek v bodě 9.9.4 Bezodkladně po doručení výpovědi zašle O2 Účastníkovi na adresu bydliště nebo sídla jednorázový identifikační kód – ČVOP, který identifikuje Účastníka ve vztahu k podané výpovědi) poslali kód ČVOP společně s informací, že mé číslo uvolní k 16.6.2017. Už mám vše zadáno a podepsáno u konkurence a pouze čekám na uvolnění čísla. Do toho mi ovšem včera volali z O2 a oznámili mi, že mé číslo neuvolní protože mi minulý týden automaticky prodloužili smlouvu na dalších 24 měsíců a musela bych se vyplatit částkou 3600,- Kč.
Komunikovala jsem i s T-Mobile, kam jsem měla číslo přenést a bylo mi řečeno, že přenos byl ze strany O2 zamítnut a údajně v poslední době se podobné případy prodloužení smlouvy ve výpovědní lhůtě ze strany O2 hromadí, stejně jako zasílání ČVOP až na poslední chvíli třeba 2 dny před plánovaným přenosem. Údajně se chystá na tyto praktiky žaloba a mám se obrátit na ČTÚ. Jenže nevím jak to udělat a volat výhodněji co nejdříve.
Free CZ
Ukončení smlouvy O2 bez sankcí a zaslání nového ČVOP
|
Tweet |
Podmínkou pro přenesení telefonního čísla je ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle, provedené na základě právního úkonu směřujícího k řádnému ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle.
Z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka smlouvu vypověděla a tím pádem splnila i podmínku pro přenos telefonního čísla. Byla-li smlouva zrušena, nemohlo dojít ani k automatickému prodloužení smlouvy. Spotřebitelka by měla uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
rádi celou situaci prověříme. Bohužel bychom potřebovali zaslat telefonní číslo, kterého se výpověď týká. Zkuste nám zde číslo vložit jako neveřejný údaj. Pokud by to nešlo, napište nám jej, prosím, s krátkým popisem (můžete dát i odkaz na tuto stížnost) prostřednictvím http://www.o2guru.cz/guru/.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, nevím jak se vkládá neveřejný údaj. Mohli byste mě prosím navést? Předem děkuji
JT
Stížnost byla dočasně stažena z našich webových stránek. Spotřebitelka má nyní možnost vložit ke stížnosti sdělení, jež si přeje, aby nebylo veřejné. Toto sdělení bude následně zkopírováno mezi neveřejné údaje a stížnost bude opět publikována.
Žádáme spotřebitelku, aby po vložení sdělení stížnost opětovně přeřadila na dTest.
*********
Dobrý den,
děkujeme za doplnění. Na daném čísle jsme Vám nastavili tarif bez závazku a v SMS Vám zaslali nový přenosový kód (čvop). Ten, prosím, co nejdříve nahlaste novému operátorovi. Omlouváme se za komplikace, které nastaly automatickým prodloužením závazku v průběhu řešení výpovědi.
DTest prosíme o skrytí údajů a předání vyjádření na spotřebitele.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku.
Dobrý den, kód ČVOP ještě stále nedorazil. Na O2 lince nám sdělili, že mám standardní smlouvu a nový ČVOP kód se negeneroval. Po vysvětlení situace a asi 30 minutách hovoru mi přislíbili zaslat nový ČVOP kód s tím, že zítra 16.6. mě číslo vypnou, pokud nebude přeneseno. Komunikovala jsem s T-Mobile a tam mě sdělili, že původní objednávku museli vystornovat z důvodu odmítnutí přenosu ze strany O2 a nejbližší možné datum přenosu, tak aby se vše stihlo, je 22.6.2017. Na O2 jsem tedy žádala o posunutí konce výpovědi na 22.6., ale bylo mi sděleno, že už toto nejde a zítra mi číslo vypnou.
Jednání ze strany O2 je naprosto otřesné.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
od 13. 6. 2017 máte na svém telefonním čísle, které jste nám uváděla tarif bez závazku. Tentýž den byl generován ČVOP kód, který byl zaslán na téže číslo formou SMS. Kód jsem Vám pro jistotu dnes zaslal znovu.
V hovoru na lince z 15. 6. 2017 v 13:33 Vám bylo potvrzeno, že ke zrušení čísla nedojde, než si to zařídíte u nového poskytovatele.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.