Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
na telefon syna opakovaně přicházejí prémiové sms z čísla 903 19 099 v ceně 99 Kč vč. DPH, aniž by si cokoliv objednal.
Nebyli jsme nijak informováni, jen začali chodit sms.
Nijak jsme na ně nereagovali a až po zaslání vyúčtování služeb, jsme zjistili, že se jedná o placenou službu, kterou jsme ale neobjednali a ani nic nezískali. Jediné co se děje, že se strhávají peníze za nic.
Zasílání Vašich prémiových sms je neoprávněné a bezdůvodně se opakuje.
Není žádná smlouva o posílání a není poskytována žádná služba.
Jedná se o nevyžádané prémiové sms a neoprávněné obohacení společnosti ComGate Payments, a.s.
Oubram Jaroslav
Žádám o okamžité zdržení se těchto nekalých praktik ze strany společnosti ComGate Paymemts, a.s.,ukončení doručování placených sms a vrácení veškerých neoprávněně získaných poplatků za měsíce 04.2017, 05.2017, 06.2017.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.