Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16354Podvodná SMS s nechtěnou objednávkou služeb skrytá za vyzvání otevreni tapet v aplikaci Whazupp.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2017, před 8 lety

Jaroslav Steinfest

Znění stížnosti

Prisla mi zprava od kamarada ohledne volneho kuponu na nakup v tescu, kdyz jsem odklikl link otevrela se mi internetova stranka, kde jsem postupoval podle instrukci a kdyz jsem dal overit pozadavek vyskocilo na me okno z aplikace whazzup, jestli chci otevrit tapety aplikace whazzup. V tuto chvili mi to odeslalo neopravnene SMS z mobilu na 903 09 s textem "FOR WHAT -2:149641180mb281228585529:12 - Potvrďte, ze chcete otevrit tapety aplikace WhatsApp. Kliknete na odeslat.

V zapeti mi prisla SMS z cisla 903 090 99, kde stalo "Nakoupili jste Topwhatsapp za 99CZK. Pristup http://bit.ly/G2UP12. Podpora plateb: support@medianetpay.com

O tuto sluzbu jsem vubec nestal a nechci ji.


Požadované řešení

Pozaduji vratit okamzite penize a zadam o vymazani meho teleofonniho cisla z jakekoliv databaze jakehokoliv podvodneho obchodu spojeneho s touto akci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2017 09:36, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.