Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16356Nejde zrušit VIP učet ani když zaslete výpověd do Lucemburska

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2017, před 8 lety

Filip Hrdlička

Znění stížnosti

Dobrý den

psala mamka po objednání že to ruší a nesouhlasí s podmínkamy.
Májí to dobře udělané aby nešel zrušit učet vydíráním že musite
prvně zrušit VIP na dopis poslaní v lednu vůbec firma nereaguje.
Své volně si strhávání peníze z učtu!
Čekal jsem co se bude dít a nic neruší tak sem se obrátíl na
právnika.
Děkuji za radu jak zrušit tehle učet.


Produkt

vyžadají si čislo učtu a pak sthávájí častu každý měsíc.


Požadované řešení

okamžité ukončení VIP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2017 11:21, před 8 lety

Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2017 07:42, před 8 lety

Dobrý den,

Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.6.2017 19:26, před 8 lety


Filip Hrdlička

Dobrý den

doporučený dopis byl v pořádku doručen.
Jedná se o učet Anděla,eamailova adresa
andílecka666@seznam.cz,Premium 13.8.2016
Prosím o zrušení VIP ať mohu zrušit učet!!
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2017 11:12, před 8 lety

ID: 57998061


Dobrý den,

prodlužování VIP členství v rámci profilu, registrovaného pod emailovou adresou ''andilecka666@seznam.cz'' již bylo zrušené (tato skutečnost Vám byla potvrzená také ze strany Zákaznického centra k včerejšímu dni, t.j. 26.06.2017).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.7.2017 18:34, před 8 lety


Filip Hrdlička

Dobrý den

děkuji za vyřižení.

S pozdravem hezkého dne Hrdlička.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.