Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
psala mamka po objednání že to ruší a nesouhlasí s podmínkamy.
Májí to dobře udělané aby nešel zrušit učet vydíráním že musite
prvně zrušit VIP na dopis poslaní v lednu vůbec firma nereaguje.
Své volně si strhávání peníze z učtu!
Čekal jsem co se bude dít a nic neruší tak sem se obrátíl na
právnika.
Děkuji za radu jak zrušit tehle učet.
vyžadají si čislo učtu a pak sthávájí častu každý měsíc.
okamžité ukončení VIP
|
Tweet |
Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.
Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den
doporučený dopis byl v pořádku doručen.
Jedná se o učet Anděla,eamailova adresa
andílecka666@seznam.cz,Premium 13.8.2016
Prosím o zrušení VIP ať mohu zrušit učet!!
Děkuji
ID: 57998061
Dobrý den,
prodlužování VIP členství v rámci profilu, registrovaného pod emailovou adresou ''andilecka666@seznam.cz'' již bylo zrušené (tato skutečnost Vám byla potvrzená také ze strany Zákaznického centra k včerejšímu dni, t.j. 26.06.2017).
Děkujeme Vám.
Dobrý den
děkuji za vyřižení.
S pozdravem hezkého dne Hrdlička.