Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
DENNĚ OKLAMANÍ ZÁKAZNÍCI př.ROHLÍKY 0,50KČ U POKLADNY 1,90kč,RAJČATA 29,90KČ U POKLADNY 39,90KČ.AKCE Z LETAKU PRVNÍ DEN DOPOLEDNE UŽ NENÍ ZBOŽÍ,ODĚVY V AKCI JSOU NEPRODEJNÉ U POKLADNY.WC ZNEČIŠTĚNÉ SMRDÍ NEUKLIZENÉ ŠTÍTIT SE OTEVŘÍT DVEŘE. NEDOPLNĚNÉ ZBOŽÍ A NEOCHOTNÍ ZAMĚSTNANCI, NEPŘÍJEMNÍ.NÁŽ ZÁKAZNÍK NÁŠ PÁN V KAUFLANDU NEEXIZTUJE DOPORUČUJI BĚŽTE JINAM.
KONTROLA NA PRODEJNĚ KAUFLAND BRUNTÁL.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.