Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,můj pradědeček ing.Gerhard Vitásek si na základě tel.hovoru objednal zásilku mince Marie Terezie s hodinkami v akční ceně 179Kč.Po přečtení recenzí na internetu,jsem cca od 2 hodin od objednání volala na zákaznickou linku a chtěla jsem jeho jménem a s jeho souhlasem odstoupit od smlouvy a objednávku zrušit.Na což máme dle zákonů ČR ze zákona právo.Tento požadavek jsem odeslala zároveň emailem.Paní na lince mi několikrát sdělila,že nikoho toho jména v databázi nemají a tudíž nemůže objednávku zrušit.Poté hned volal pan Vitásek sám a jemu bylo zase sděleno,že objednávka je již odeslaná a nelze ji stornovat.Když na linku opět volám já,tak je mi sděleno,že samozřejmě nikdo toho jména nic neobjednal.Už jen toto ve mě nevzbuzuje nedůvěru.Na email mi nikdo neodpověděl vůbec.
Akční balíček mince Marie Terezie+hodinky
Poprosila bych o stanovisko firmy Český mincovní obchod,zda je tedy objednávka opravdu zrušena a nebude doručována,popřípadě jak dále postupovat.Požadujeme odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě,výmaz z databáze firmy,zrušení sběratelského servisu,pokud byl sjednán.Přeji si,aby pana Vitáska po vyřešení této záležitosti již nikdo dále nekontaktoval.Děkuji Lucie Kirschnerová(vnučka zastupující pana ing.Vitáska s jeho souhlasem)
|
Tweet |
Při uzavírání smluv za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. telefonicky) platí, že má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží. V případě soudního sporu je na spotřebiteli, aby prokázal, že od smlouvy odstoupil. Je proto vhodné, aby spotřebitel uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že smlouva byla zrušena (nebo že se alespoň pokoušel od smlouvy odstoupit).
Dále je vhodné obě společnosti písemně požádat o odstranění svých osobních údajů z jejich databází. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat, neboť nemá právní důvod, na základě kterého by mohla osobní údaje zpracovávat (bez souhlasu spotřebitele není možné zpracovávat jeho osobní údaje, protože smluvní vztah byl odstoupení od smlouvy ukončen).
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážená paní Kirschnerová,
na základě požadavku pana Vitáska nebyla objednávka zaregistrována.
Pan Gerhard Vitásek není veden v evidenci naší společnosti.
S pozdravem
Reklamační oddělení ČMO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.