Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#16363Předražené vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2017, před 8 lety

Karel Homola

Znění stížnosti

Dne 19.4. jsem na Vašem středisku v OC Eden prodloužil smlouvu na další 2 roky s tím, že jsem původní USB modem vyměnil za Wifi v ceně 349.- Kč a volání mi bylo Vaší pracovnicí upraveno na 100 min.a SMS. Byla mi pracovnicí sdělena částka i se splácením za Wifi na 784.- Kč. Dříve jsem platil 743.- Kč. Nyní již podruhé mi přišlo vyúčtování přes 980.- Kč. Nezlobte se na mne, ale za tuto cenu bych smlouvu nikdy neuzavřel a nepodepsal. Žádám Vás tímto o nápravu . Váš stálý zákazník - důchodce Homola Karel.


Požadované řešení

Žádám o dodržení ceny, která mi byla Vaší pracovnicí sdělena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2017 21:13, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatni reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.