Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doporučené psaní(se zeleným pruhem)do vlastních rukou , které odesílatel odeslal dne 24.5.2017,bylo vhozené do schránky dne 25.5.2017,bez předchozího upozornění o vyzvednutí zásilky.jednalo se o velmi důležitý dopis,který kdyby se ztratil,nebo se mi nedoručil,by mě přivedl do existenčních problémů....jedná se o poštu Brněnská ulice Plzeň-Vinice.Byl bych rád,kdyby už se to vícekrát neopakovalo...Děkuji Šilhánek Plzeň
Upozornění poštovní doručovatelky....pokud není adresát k zastižení nechat výzvu ve schránce až po nevyzvednutí na poště, vhodit do schránky
|
Tweet |
V případě, že není služba splněna dle smlouvy ze strany pošty, má zákazník právo na přiměřenou slevu a pokud vznikla škoda, tak na její náhradu.
Článek 32 poštovních podmínek upravuje ve vztahu k zákazníkovi podniku následující pravidla vrácení poštovní zásilky:
2. Jestliže se podniku nepodařilo dodat poštovní zásilku podle ustanovení článků 23 až 31, podnik poštovní zásilku bez průtahů vrátí odesílateli. To neplatí, pokud se dodává zvláštním způsobem podle odstavce 3.
3. Jestliže odesílatel uvedl na doporučenou zásilku poznámku „Nevracet, vložit do schránky“ nebo použil zvláštní obálku podle čl. 17 odst. 4, která má zelený pruh, přičemž současně neuvedl poznámku „Nevkládat do schránky“ nebo „S vyloučením vložení do schránky“, podnik poštovní zásilku, kterou se nepodařilo dodat některým ze způsobů podle čl. 25 odst. 2, 4, 5, 7, 10, 16, 17, 18, 19 nebo 23 nebo podle čl. 26 odst. 2, 3, 9, 10, 11, 12 nebo 16 namísto jejího vrácení odesílateli vloží do domovní schránky,
poštovní přihrádky nebo dodávací schrány adresáta; na poštovní zásilku přitom uvede, kdy byla do domovní schránky, poštovní přihrádky nebo dodávací schrány adresáta vložena.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman