Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Na vánoce jsem pritelkiny zakoupil telefon Samsung Galaxy s6 Edge. První co jsem udělal byla cesta do datartu kde jsem zakoupil ochranné sklo Panzer Glass za cca 800 kč...jelikoz má telefon hranu zaplatil jsem si í nalepení technikem. Práce trvala cca 10 minut úplně mimo mě z důvodu bezprasneho prostředí. Celou dobu jsem byl přesvědčen že za je na telefonu sklo celkem í s práci za cca 1000 kč.
Telefon teď přítelkyni spadl a zjistilo se že tam žádné sklo není. Praskla ta ochrana vrstva Gorilla Glass od Samsungu a jiná vrstva na telefonu nebyla... V servisu mi řekli že jsem se nechal napálit a že se musí vyměnit celý displej za cca 6000 kč... Takže Vám moc děkuju ale V DATARTU UŽ NIKDY NIC!!!
Ochranné sklo Panzer Glass
Vzhledem k nemožnosti dokázat že sklo po nalepení nebylo odlepeno z displeje je jakekoliv řešení zbytečné...nezbiva mi nic jiného než zaplatit opravu a DATARTU se obloukem vyhnout...
|
Tweet |
Pokud prodávající neprovedl montáž ochranného skla, ač tak podle smlouvy učinit měl, porušil svou smluvní povinnost. Vznikla-li tímto porušením smluvní povinnosti spotřebiteli škoda, má spotřebitel právo na náhradu této škody.
Žádá-li však spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že prodávající skutečně porušil svou smluvní povinnost (např. nechat odborně posoudit rozbitý displej, zda na něm (ne)jsou známky aplikace ochranného skla), a příčinou souvislost mezi porušením smluvní povinnosti a vznikem škody.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.