Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
se zakoupením TV LG 55LH604V dne 30.11.2016 ( obj. 94524565 ) jsem obdržel zdarma sluchátka JVC HA-FR65S-B, u kterých se projevila minulý týden vada ve vyváženosti zvuku ( jedna strana hraje slaběji ). Dotazem na zákaznickou linku mi bylo sděleno, že dárek ke zboží nelze reklamovat. Tento postup se mi zdá ze strany prodejce nekorektní a proto se na Vás obracím s dotazem, zda je to tak v pořádku či ne. Při rozhodování v jakém internetovém obchodě zboží nakoupím, mne samozřejmě lákala možnost obdržet tyto sluchátka k TV zdarma.
Děkuji za odpověď
sluchátka JVC HA-FR65S-B,
oprava popř. výměna sluchátek v rámci reklamace
|
Tweet |
Dárek ke zboží je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.
Vážený pane Janso,
děkuji Vám za zprávu a je mi velice líto, že máte problémy se zbožím.
Bohužel jak se již vyjádřili kolegové na naší zákaznické lince, i společnost dTest, na dárek, který byl avizovaný zdarma k určitému zboží, není možné uplatnit zákonnou reklamaci.
Případná reklamace je již na náklady kupujícího a nejedná se o zákonnou záruční opravu. Je tedy hrazena.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.