Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#16374Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2017, před 8 lety

Vladimír Jansa

Znění stížnosti

Dobrý den,
se zakoupením TV LG 55LH604V dne 30.11.2016 ( obj. 94524565 ) jsem obdržel zdarma sluchátka JVC HA-FR65S-B, u kterých se projevila minulý týden vada ve vyváženosti zvuku ( jedna strana hraje slaběji ). Dotazem na zákaznickou linku mi bylo sděleno, že dárek ke zboží nelze reklamovat. Tento postup se mi zdá ze strany prodejce nekorektní a proto se na Vás obracím s dotazem, zda je to tak v pořádku či ne. Při rozhodování v jakém internetovém obchodě zboží nakoupím, mne samozřejmě lákala možnost obdržet tyto sluchátka k TV zdarma.
Děkuji za odpověď


Produkt

sluchátka JVC HA-FR65S-B,


Požadované řešení

oprava popř. výměna sluchátek v rámci reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2017 10:06, před 8 lety

Dárek ke zboží je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2017 13:14, před 8 lety

Vážený pane Janso,

děkuji Vám za zprávu a je mi velice líto, že máte problémy se zbožím.

Bohužel jak se již vyjádřili kolegové na naší zákaznické lince, i společnost dTest, na dárek, který byl avizovaný zdarma k určitému zboží, není možné uplatnit zákonnou reklamaci.
Případná reklamace je již na náklady kupujícího a nejedná se o zákonnou záruční opravu. Je tedy hrazena.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2017 13:05, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2017 08:42, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.