Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#16381Nedodané zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2017, před 8 lety

Darina Pyszková

Znění stížnosti

V únoru jsem zakoupila dvě sady osušek v hodnotě 2097kč. Dne 27.2.2017 jsem obdržela email o připsání platby na jejich účet. Měli 20 dní pro odeslání zboží. Po uplynutí nějaké doby jsem je kontaktovala emailem a dne 27.4.2017 jsem od nich obdržela tento email:

"velmi se omlouváme za prodlevu s vyřízením Vaší objednávky. Dodavatel
nám zboží nenaskladnil včas a nám tak bylo znemožněno odeslat jej ve
slíbeném termínu na Vaši adresu. V současné době budeme zboží
naskladňovat a hned poté bude odesláno na Vaši adresu.
Ještě jednou je moc omlouvám za vzniklé komplikace a děkuji za Vaše
pochopení"

Od té doby jsem od nich neslyšela ani slovo. Dnes (5.6.2017) jsem jim poslala další email kde jsem požádala o odeslání zboží nebo navrácení peněz.

Nejsou to malé peníze a ráda bych je viděla nazpět. Prosím pomozte. V případě že se jedná o podvodnou firmu, uvítala bych aby jejich webové stránky byli zrušeny, aby se další lidé nespálily. Jsem ochotná se případně připojit k hromadné žalobě.


Produkt

Geniální 12 dílný set - 6 osušek 70 x 140cm a 6 učníků 50 x 100cm. Dva sety v barvě tyrkys a bambus. 10669


Požadované řešení

Navrácení částky 2097kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2017 11:10, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 14:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.