Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.10.2015 jsem zakoupil notebook Acer E11(E3-112-C4MF)Modrý
první reklamace šla do reklamace dne 6.1.2017 Zasekávání PC, nefunkční klávesová zkratka FN+F3 na zapínání WIFI se zaseknutím pomohl až Hard reset Reklamace(RE16075900)Zákazník požaduje tento způsob řešení reklamace: Vrácení Peněz.
reklamace se mi ze servisu vrátila zpět cca za 10dní s vyjádřením že se závada neprojevila a že doporučují přeinstalovat systém. s vyjádřením technika jsme nesouhlasil protože závada se projevovala i na místě a požadoval jsem tedy odeslání přímo do servisu Acer ČR ze kterého se to vrátilo dne 24.1.2017 s vyjádřením technika. Výměna Wifi Karty a HDD, instalace OS, Test OK. (peníze vráceny nebyli). V kolonce Uznáno bylo Ne. i když byl notebook opraven.
druhá reklamace šla do reklamace dne 27.5.2017. Reklamace(RE17010256) Notebook nevidí HDD, jen zobrazuje No boot disk.
Zákazník požaduje tento způsob řešení reklamace. Vrácení peněz.
dne 5.6 jsem si psal do servisu Acer jak reklamace vypadá. Notebook měl vadný HDD. Nyní již je testován a bude odesílan zpět do CZC. Buďto dnes 5.6 nebo zítra 6.6.2017.(informace od zákaznické linky Acer).
Při dotazu na zákaznické lince CZC že s opravou nesouhlasím že požaduji vrácení peněz mi bylo sděleno že na to nemám nárok.
S výrokem společnosti nesouhlasím protože HDD byl měněn v Lednu 2017. a nevydržel ani 6měsíců,z toho důvodu nemám již důvěru v tento produkt, a požaduji odstoupení od smlouvy nebo jak je psáno v reklamačním protokolu Zákazník Požaduje tento způsob řešení reklamace vrácení peněz.
Při dotazu v Acer ČR zda mají stejný papír od czc ohledně vrácení peněz bylo sděleno že nikoliv, a že celou záležitost mám řešit s czc.
Acer E11 (E3-112.C4MF)Modrý
Vrácení peněz.
Nedůvěra v reklamované zboží které má stejnou závadu HDD jako při první reklamaci.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
V případě, že prodávající reklamaci zamítá, musí zamítnutí nejen písemně odůvodnit, ale reklamovaný výrobek také vrátit zákazníkovi ve stavu, v jakém jej převzal.
Co se týče mimo záruční opravy, tu může prodávající provádět pouze s předchozím souhlasem spotřebitele. To platí i v případě, že opravu poskytuje bezplatně. V opačném případě by se jednání prodávajícího dalo považovat za obcházení zákona, neboť by tím bránil spotřebiteli rozporovat způsob vyřízení reklamace.
Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze podat podnět České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.