Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16392Třetí reklamace stejné závady - dle vyjádření obchodu bez nároku na vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2017, před 8 lety

Tomas Jandourek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dvakrát jsem v prodejně Lidl reklamoval výrobek - Solární nabíječku se závadou - nenabíjí. Obě dvě reklamace byly vyřešeny výměnou výrobku za nový. Při třetí reklamaci, opět nabíječka nenabíjela, jsem uvedl, že se jedná již o třetí závadu a požaduji tedy vrácení peněz. Přesně po měsíci jsem dostal SMS zprávu, že reklamce byla vyřízena. V prodejně mi paní vedoucí chtěla předat opět novou nabíječku. Na mé námitky mi řekla, že se podle reklamačního oddělení o žádnou třetí reklamaci nejedná, jelikož byla nabíječka vždy vyměněna za novou, tudíž to pokaždé byla první reklamace.


Produkt

SilverCrest Solární nabíječka


Požadované řešení

Solární nabíječku jsem trikrat reklamoval a pokaždé byla reklamace uznána. Rad bych odstoupil od smlouvy a byly mi vraceny penize.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2017 16:46, před 8 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2017 14:49, před 8 lety

Hezké odpoledne, pane Jandourku,

je nám líto, že s reklamačním řízením nejste spokojen. Celou záležitost se budeme snažit vyřešit tak, aby vše dopadlo k Vaší spokojenosti.

Budeme ovšem potřebovat upřesnit, zda jste naposledy reklamovanou nabíječku převzal a používal (případně vybalil z originálního obalu).

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2017 15:00, před 8 lety


Tomas Jandourek

Dobrý den,
naposledy (po třetí reklamaci) jsem nabíječku prozatím nepřevzal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2017 16:01, před 8 lety

Ještě jednou dobrý den, pane Jandourku,

vše jsme prověřili u kolegů a za nabíječku Vám samozřejmě peníze vrátíme. Doporučujeme choceňskou prodejnu ještě jednou navštívit (i s doklady o reklamacích) a obrátit se na někoho z vedoucích. Prodejnu jsme již informovali, takže by to neměl být problém.

Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2017 16:05, před 8 lety


Tomas Jandourek

Děkuji, hned zítra se tam zastavím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.