Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dvakrát jsem v prodejně Lidl reklamoval výrobek - Solární nabíječku se závadou - nenabíjí. Obě dvě reklamace byly vyřešeny výměnou výrobku za nový. Při třetí reklamaci, opět nabíječka nenabíjela, jsem uvedl, že se jedná již o třetí závadu a požaduji tedy vrácení peněz. Přesně po měsíci jsem dostal SMS zprávu, že reklamce byla vyřízena. V prodejně mi paní vedoucí chtěla předat opět novou nabíječku. Na mé námitky mi řekla, že se podle reklamačního oddělení o žádnou třetí reklamaci nejedná, jelikož byla nabíječka vždy vyměněna za novou, tudíž to pokaždé byla první reklamace.
SilverCrest Solární nabíječka
Solární nabíječku jsem trikrat reklamoval a pokaždé byla reklamace uznána. Rad bych odstoupil od smlouvy a byly mi vraceny penize.
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Hezké odpoledne, pane Jandourku,
je nám líto, že s reklamačním řízením nejste spokojen. Celou záležitost se budeme snažit vyřešit tak, aby vše dopadlo k Vaší spokojenosti.
Budeme ovšem potřebovat upřesnit, zda jste naposledy reklamovanou nabíječku převzal a používal (případně vybalil z originálního obalu).
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
naposledy (po třetí reklamaci) jsem nabíječku prozatím nepřevzal.
Ještě jednou dobrý den, pane Jandourku,
vše jsme prověřili u kolegů a za nabíječku Vám samozřejmě peníze vrátíme. Doporučujeme choceňskou prodejnu ještě jednou navštívit (i s doklady o reklamacích) a obrátit se na někoho z vedoucích. Prodejnu jsme již informovali, takže by to neměl být problém.
Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji, hned zítra se tam zastavím.