Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
DOBRY DEN, DNES 5.6. 017 JE FRANCOUZKY TYDEN, ALE CALVADOS ZA 299 KC.
V NABIDCE NEBYL, NEBYL VYPRODAN, VUBEC DO LIDLU NEDORAZIL.
TO VASE JEDNANI NENI FER, ATO JSEM NAPSAL SLUSNE.
JSEM ZVEDAV, CO MI ODPOVITE, JESTLI VUBEC.
M. FERCAK
JO, IHNED JSEM VOLAL NA VASI ZAKAZNICKOU LINKU, ALE JENOM JSEM USLYSEL
VYMLUVY A LHANI.
JA CHCI CALVADOS
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Hezké odpoledne, pane Fercaku,
je nám líto, že jste si Calvados nemohl zakoupit. Bohužel se v některých případech může stát, že dojde k logistickým potížím, případně je zboží doručeno a vyskladněno později. V podobných případech se vždy doporučujeme obrátit přímo na naše kolegy v prodejně, kteří mají o stavu zboží lepší přehled.
Vaši stížnost každopádně rádi předáme k prošetření našim kolegům. Budeme však potřebovat upřesnit prodejnu, kterou jste navštívil.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
DOBRY DEN,BYLO TO V PRODEJNE LIDL V HAVIROVE U AUTOBUS. NADRAZI.
JA MAM PROSTE SMULU, TO BYL FRANC. TYDEN.
DALSI PROBLEM- 19.6.17. BYL ITALSKY TYDEN.V LETAKU BYLA V NABIDCE VARNA KONVICE,KTERA MENI BARVY. BYL JSEM V LIDLU V 9 HOD RANO A UZ BYLA KONVICE
VYPRODANA,TAK TAKOVOU NABIDKU SI STRCTE VITE KAM.
S POZDRAVEM M. FERCAK. 723115556
Dobrý den, pane Fercaku,
děkujeme za upřesnění, které jsme předali odpovědným kolegům. Věříme, že Vás potěší alespoň zpráva, že již za několik týdnů budeme spouštět e-shop se spotřebním zbožím, které si budete moci objednat přímo z pohodlí domova.
O přesném termínu Vás budeme samozřejmě informovat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: DOBRY DEN, NIC JINEHO JSEM NECEKAL, SAME BLA BLA A VYMLUVY. NEJSEM SPOKOJEN.
HEZKY DEN. M. F.