Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:650
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#16399Nespokojenost s internetem, s jeho zapojením a nefunkčností

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 minut 34 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2017, před 8 lety

Pavlína Kostková

Znění stížnosti

Dobrý den, před více jak měsícem jsem si zřídila na pobočce v Ostravě(Avion schoping park) u slečny nebo paní Leoni Darius. měsíc jsme čekali a urgovali zapojení až po měsíci konečně dorazil technik internet a televizi zapojit.Návštěva trvala asi 15-20 min. vše strašně rychle ,ani nevyzkoušel jak vše funguje a po odchodu jsme zkoušeli přes internet si pustit na televizi film a hlásilo to : Internet nepřipojen!! znovu jsem volala slečně do t-mobilu,nakonec jsem opět osobně musela přijet,podali jsme společně stížnost a žádost o znovu zapojení,odcházela jsem s tím,že se miněkdo ozve. Hned na druhý den volal nějaký pán a ptal se na náš problém a výsledek byl takový,že se nepřijel nikdo ani podívat a v telefonu řekl,že televize je nezajímá. Už třetí den píšu a volám slečně Leoni Darius ,ať se mi ozve a ignoruje mne.Nemám čas neustále jezditna pobočku,také pracuji,ale kdybych to věděla,jak to vše bude,tak zůstanu u Pody a tam nám vše fungovalo dobře a hned. Váš internet se seká, televize i obraz. nejsem ani trochu spokojená s vaším přístupem.Nevím na koho se mám obrátit,už mám toho plné zuby.Prosím vás o odpověď a nápravu. Děkuji Kostková


Požadované řešení

Žádám o řádné zapojení ochotným technikem a funkční internet,jinak odstupuji od smlouvy. Chyba není na mé straně. Takový přístup jsem ještě nezažila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2017 09:22, před 8 lety

Pokud službu bylo možné využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat, doporučujeme tak učinit prokazatelně písemně a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.