Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Jsem student VUT, bydlím na Kolejní 2905/2, 612 00 Brno-Královo Pole už skoro 4 ročník. První věc bych chtěl Vás upozornit na pobočku ČP Brno 61200 hlavně na hodnocení https://www.firmy.cz/detail/216021-posta-brno-12-brno-kralovo-pole.html a tady https://www.google.cz/search?q=brno+ceska+posta+61200&oq=brno+ceska+posta+61200&aqs=chrome..69i57j0.6814j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8. V obou případech hodnocení je mezi 1 až 2.
Já chápu, že jsme studenti a člověk, který doručuje (nejčastěji je to pan Otto Švančar) asi si mysli že studenti mají hodně času a mají rádi jezdit na pobočku ČP, proto pan Otto vždy nechá na recepci výzvu. Včera například jsem byl cely den doma, ale dostal jsem jako vždy výzvu k vyzvednutí balíku.
Řidič rozvozu sice dorazí, vystoupí, nechá výzvy na recepci a pak sedí v autě 10-15 minut a po chvíli odjíždí. Nesnaží se doručit balíky, nic neudělá, jen sedí ve vozidlu. Proč? Asi protože ve vozidle je GPS, kdyby ani k domu nedorazil, při kontrole by se na to přišlo.
Během 4 let se mi ani jednou ne stalo, aby ČP doručila balík do vlastní ruky, ani jednou. Proč jiné firmy jako PPL, DPD, Geis alespoň volají před 15 min., než přijedou, proč pracovníky ČP mají takový škaredý přístup ke studentům, přičemž ceny služeb jsou skoro stejné jak u ostatních firem občas ještě dražší?
A poslední otázka na výzvě je napsána následující věta: “Vážena zákaznice, vážený zákazníku, I přes veškerou snahu o doručení zásilky jsme Vás nezastihli, proto jsme zásilku bezpečně uložili na poste”, prosím Vás, o jaké SNAZE se jedna v tomto případě?
Dekují Vám mockrát za odpověď, přejí hezky den.
S pozdravem,
Stanislav Doros
česka pošta
Uvolnit ze služby Otto Švančara.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman