Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Mobilní telefon jsem zakoupil 19.10.2012 na eshopu MALL.CZ. Po roce běžného užívání se na mobilu vyskytlo více závad, které jsem se rozhodl reklamovat a protože těch závad bylo víc než 4 (detail viz v položce Reference), požadoval jsem uvést do reklamačního listu, že žádám odstoupení od smlouvy vrácením peněz.
Po 3 týdnech se mi mobil vrátil ze servisu - reklamaci jsem uplatňoval na pobočce Mall.cz, která mobil odeslala do servisu Arvato. K mému nemilému překvapení byly všechny hardwarové (HW) závady neuznány, nebo spíš vůbec servisem neřešeny - celkem 4 závady a ostatní Softwarové (SW) závady byly servisem "vyřešeny" tím, že byla chyba SW a byl přehrán - přestože jsem do rekl.listu uváděl, že jsem několikrát zkoušel SW přehrát a stále chyby přetrvávali. Navíc nechápu, jak chrčící (rezonující) reproduktor může být brán, jako SW závada?? TZN. že z původních X závad servis uznal jako jedinou závadu a to, že přehrál SW. Navíc mobil přišel s poškozenou ochranou originální folií displeje - protože v servise přelepili displej izolepou a po sundání zůstaly na displeji nerovnosti, způsobené ztržením vrstvy folie.
Mobil jsem dnes odeslal znovu na reklamaci přímo do rekl. oddělení MALL.CZ, do rekl.listu jsem znovu uvedl všechny HW závady - ke kterým se servis ani prodejce v první reklamaci vůbec nevyjádřily proč nebyly uznány, nebo řešeny, opětovně jsem uvedl 2 SW závady které přetrvávají (vypadává spojení BT s HF sadou a signál GPS nabíhá asi 10 minut). A navíc jsem uvedl závadu displeje, která byla způsobena nalepením izolepy v servise.
SONY Xperia P red, Výrobní číslo: 352265058582449, Sériové číslo: .CB5120EMLB
Odstoupení od kupní smlouvy vrácením peněz.
|
Tweet |
Prodejce, nebo jeho autorizovaný servis je povinen písemně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce by se měl vyjádřit ke každé vadě, kterou spotřebitel do reklamačního protokolu uvedl.
V případě zamítnutí reklamace má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Dobrý den pane Šíre, kontaktuji Vám jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se, pokud se ze servisu mobil vrátil zpět v původním stavu. Mohla bych Vás poprosit o zaslání čísla reklamace na email. overeno@mall.cz a podívám se na průběh celé reklamace. Děkuji za pomoc.
Veronika
Mall.cz
Dobry, den reklamace je již 2 měsíce vyřešena. Dekuji za Vaši rychlou reakci. S pozdravem Šír
Stížnost je uzavřena s dosažením dohody.