Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#1641Neuznané (neřešené) závady na mobilním telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2013, před 11 lety

Zdeněk Šír

Znění stížnosti

Mobilní telefon jsem zakoupil 19.10.2012 na eshopu MALL.CZ. Po roce běžného užívání se na mobilu vyskytlo více závad, které jsem se rozhodl reklamovat a protože těch závad bylo víc než 4 (detail viz v položce Reference), požadoval jsem uvést do reklamačního listu, že žádám odstoupení od smlouvy vrácením peněz.
Po 3 týdnech se mi mobil vrátil ze servisu - reklamaci jsem uplatňoval na pobočce Mall.cz, která mobil odeslala do servisu Arvato. K mému nemilému překvapení byly všechny hardwarové (HW) závady neuznány, nebo spíš vůbec servisem neřešeny - celkem 4 závady a ostatní Softwarové (SW) závady byly servisem "vyřešeny" tím, že byla chyba SW a byl přehrán - přestože jsem do rekl.listu uváděl, že jsem několikrát zkoušel SW přehrát a stále chyby přetrvávali. Navíc nechápu, jak chrčící (rezonující) reproduktor může být brán, jako SW závada?? TZN. že z původních X závad servis uznal jako jedinou závadu a to, že přehrál SW. Navíc mobil přišel s poškozenou ochranou originální folií displeje - protože v servise přelepili displej izolepou a po sundání zůstaly na displeji nerovnosti, způsobené ztržením vrstvy folie.
Mobil jsem dnes odeslal znovu na reklamaci přímo do rekl. oddělení MALL.CZ, do rekl.listu jsem znovu uvedl všechny HW závady - ke kterým se servis ani prodejce v první reklamaci vůbec nevyjádřily proč nebyly uznány, nebo řešeny, opětovně jsem uvedl 2 SW závady které přetrvávají (vypadává spojení BT s HF sadou a signál GPS nabíhá asi 10 minut). A navíc jsem uvedl závadu displeje, která byla způsobena nalepením izolepy v servise.


Produkt

SONY Xperia P red, Výrobní číslo: 352265058582449, Sériové číslo: .CB5120EMLB


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy vrácením peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 09:16, před 11 lety

Prodejce, nebo jeho autorizovaný servis je povinen písemně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce by se měl vyjádřit ke každé vadě, kterou spotřebitel do reklamačního protokolu uvedl.
V případě zamítnutí reklamace má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2014 14:22, před 11 lety

Dobrý den pane Šíre, kontaktuji Vám jménem společnosti Mall.cz. Omlouváme se, pokud se ze servisu mobil vrátil zpět v původním stavu. Mohla bych Vás poprosit o zaslání čísla reklamace na email. overeno@mall.cz a podívám se na průběh celé reklamace. Děkuji za pomoc.

Veronika
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.3.2014 14:57, před 11 lety


Zdeněk Šír

Dobry, den reklamace je již 2 měsíce vyřešena. Dekuji za Vaši rychlou reakci. S pozdravem Šír

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 16:57, před 10 lety

Stížnost je uzavřena s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.