Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16411Klamavý internetový prodej na viagogo.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2017, před 8 lety

Martin Lančarič

Znění stížnosti

Na internetovém obchodě viagogo.com jsem objednal lístky na koncert hudební skupiny Queen (1.11.2017).
Platbu jsem provedl kartou.

Zjistil jsem, že jde ASI o jiný koncert - prodejce viagogo.com uvádí cenu za 4 vstupenky za 11379 CZK , navíc aréna P7 Bubeneč.
Chtěl jsem lístky do O2, kde je má ofociální projdejce ticketportal za 6390 (jeden za 1590).

Vstupenky stále nemám.
Chtěl sem si je vytisknout, ale není to plnohodnotná vstupenky k čárovým kódem.
Na mém účtu na viagogo.com tvrdí, že budou nejpozději 3 dny před akcí k dispozici.

Chci odstoupit od smlouvy
- jde o klamavý prodej (jiná adresa, víc než 75% navýšení ceny)
- je stále do 14 dnů od koupě
- firma vyvíjí na stránkách psychický nátlak na kupujícího (hlášky : "jste druhý v pořadí", "Stránky zaznamenávají vysokou návštěvnost" apod. )

Viagogo sem se snažil (zatím neúspěšně) kontaktovat e-mailem.
Telefon nemají.
Sídlo ve Švýcarsku.


Produkt

Klamavý prodej vstupenek


Požadované řešení

- zrušení smlouvy mezi mnou a viagogo
- nestahování peněz z mého účtu firmou viagogo
- smazání mého účtu na viagogo.com firmou viagogo /zrušení mých veškerých osobních dat/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2017 20:10, před 8 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 13:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.