Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Na internetovém obchodě viagogo.com jsem objednal lístky na koncert hudební skupiny Queen (1.11.2017).
Platbu jsem provedl kartou.
Zjistil jsem, že jde ASI o jiný koncert - prodejce viagogo.com uvádí cenu za 4 vstupenky za 11379 CZK , navíc aréna P7 Bubeneč.
Chtěl jsem lístky do O2, kde je má ofociální projdejce ticketportal za 6390 (jeden za 1590).
Vstupenky stále nemám.
Chtěl sem si je vytisknout, ale není to plnohodnotná vstupenky k čárovým kódem.
Na mém účtu na viagogo.com tvrdí, že budou nejpozději 3 dny před akcí k dispozici.
Chci odstoupit od smlouvy
- jde o klamavý prodej (jiná adresa, víc než 75% navýšení ceny)
- je stále do 14 dnů od koupě
- firma vyvíjí na stránkách psychický nátlak na kupujícího (hlášky : "jste druhý v pořadí", "Stránky zaznamenávají vysokou návštěvnost" apod. )
Viagogo sem se snažil (zatím neúspěšně) kontaktovat e-mailem.
Telefon nemají.
Sídlo ve Švýcarsku.
Klamavý prodej vstupenek
- zrušení smlouvy mezi mnou a viagogo
- nestahování peněz z mého účtu firmou viagogo
- smazání mého účtu na viagogo.com firmou viagogo /zrušení mých veškerých osobních dat/
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.