Počet nahlášených stížností: | 443 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 4 |
čk:8594013324533, platné do 7.6. a čk8594013325981, také ke spotřebě do zítra. Vše od Babiše a vše nestravitelné. Neplánoval jsem to, rád bych si to dal na gril a snědl to, nicméně, zvracet se mi nechce.
1 x 8594013324533 a 1 x 8594013325981
vrácení peněz a neopakování situace.
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V takovém případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.