Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při koupi procesoru v USA proběhlo vše v pořádku. Proc. byl na území čr o něco později, než jsem očekával ale evidentně byl, poště jsem poslal podklady aby to za mne mohli proclít a nejen že vůbec nereagovali na mé dotazy kam se můj procesor poděl, ale dokonce my zaslali účet za proclení, který nakonec stopily taky, asi už jim to přišlo přece jen moc okaté.
Skladové číslo zásilky: 02554116
hmotnost 0,08
MRN 16CZ65000014C66WJ3
Obsahem zásilky bylo:
Intel Core i7 3820 3.6GHz Quad-Core Procesor
stálo mne to:
Total
CZK 2,887.11
*Pricing based on current conversion rates
Proplacení ceny procesoru, což bylo:
Total
CZK 2,887.11
*Pricing based on current conversion rates
|
Tweet |
Pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Mezi důvody vylučující odpovědnost pošty patří přičinění odesílatele, neodvratitelná událost, zvláštní povaha či vadnost obsahu zásilky.
Do šesti měsíců od podání může spotřebitel dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace však pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Lze však požádat odesílatele, aby spotřebiteli podací lístek zaslal (pošta vyžaduje originál podací stvrzenky reklamované zásilky, příp. její opis nebo druhopis). Poté, co jej spotřebitel obdrží, musí Česká pošta uplatněnou reklamaci přijmout a vyřídit ji. Při řešení reklamace spolupracuje pošta se zahraničním provozovatelem. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman