Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16414Stržení peněz formou sms za hru, kterou jsem si sama nestáhla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2017, před 8 lety

Ivana Vajčnerová

Znění stížnosti

Dobrý den chci podat stížnost pro opakované neoprávněné stáhnutí peněz za hru kterou jsem si neobjednala a nestahovala ani nevím o co se jedná.
Den 11.4. mi přišla SMS - nakoupili jste v VipGift v fishWK za 79 CZK. Děkujeme Vám! Podpora plateb c@globalpay.com. Myslela jsem si že se jedná o omyl, ale dnes mi přišli další dvě SMS a stržení dalších 79 Kč dvakrát
6.6. Nakoupili jste v Gift v SoltWK za 79 CZK. Děkujeme Vám. Podpora plateb: c@globalpay.com 2x


Produkt

stržení peněz za hru kterou jsem si nestáhla celkem 3x 79 Kč


Požadované řešení

Jedná se o podvodné stržení peněz za něco co jsem si neobjednala celkem 237 Kč žádám o vrácení této částky na můj účet.
Děkuji za vyřízení mé reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2017 09:30, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.