Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Koupili jsme ve Scontu nábytku v Brně Modřicích ve slevě 4 chromované židle ( Vanesa ).
Původní cena 1ks židle byla 1649,-
Po slevě - 799,-
Doma po vybalení a smontování jsme zjistili některé závady, které jsme nahlásili reklamačnímu oddělení. Nebyl žádný problém, závady nám odstraní.
Problém nastal, když jsme chtěli odstoupit od smlouvy s tím, že nám židle nevyhovují ( příliš velké do naší malé kuchyně ). Chtěli jsme si koupit jiné menší ( dražší ), ale bylo nám sděleno, že nám strhnou 30% z ceny, kterou jsme zaplatili. Odůvodnili to tím, že jsme židle určitě používali.
Ve čtvrtek 1.6.2017 jsme židle koupili.
V pátek 2.6.2017 jsme je smontovali a nahlásili závady.
V sobotu 3.6.2017 jsme chtěli odstoupit od smlouvy.
Židle nepoužíváme. Chtěli bychom vědět, jestli máme nějakou naději židle vrátit bez tohoto vysokého poplatku.
jídelní židle VANESA - 4ks
Chtěli bychom vyměnit zboží za jiné bez finanční ztráty
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena v "kamenné" prodejně (např. v provozovně podnikatele), nemá spotřebitel ze zákona právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Umožňuje-li prodávající smlouvu ukončit, bude důležité, jaké smluvní podmínky byly mezi stranami sjednány. Smluvní strany si tedy mohly ujednat ukončení smlouvy prostřednictvím zaplacení odstupného. Zaplacení odstupného má obdobné účinky jako odstoupení od smlouvy.
Jiná situace by byla, pokud by se prodávající ve smlouvě zavázal, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit za splnění podmínek, kterou jsou uvedeny v obchodních podmínkách, a teprve v obchodních podmínkách by bylo zmíněno, že ukončit závazek je možné pouze zaplacením odstupného. Pokud by spotřebitel takové ustanovení obchodních podmínek nepřijal výslovně, bylo by toto ustanovení dle našeho názoru neúčinné dle § 1753 občanského zákoníku.
Dobrý den,
vysvětlení d-Testu v této věci považuji za dostatečné. Jen podotknu, že možnosti odstoupení od kupní smlouvy jsou součástí každé naší kupní smlouvy a zákazník souhlasné stanovisko s jejich zněním potvrzuje podpisem.
Z našeho systému vidím, že je ve Vašem případu již vše ukončeno a vyřízeno.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
je pravda, že po dlouhém vyřizování nám bylo přiznáno odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky.
Na začátku jsme neočekávali, že by nám bylo vyhověno a tak jsme se rozhodli židle prodat a koupit si jiné. Problém nastal s výměnou vadných krytek ( na spodní části židlí ), které byly ulomené. Ty jsme reklamovali, abychom židle mohli prodat v pořádku . Byly nám zaslány 2 celé nové kostry, ale bohužel z jiného typu židlí. Opět jsme reklamovali a po omluvě nám byly zaslány opět ty stejné . Opět reklamace ( už třetí ).Na základě těchto reklamací, které se táhli od 1.6.2017 do 2.8.2017 jsme trvali na odstoupení od smlouvy.
Po zaslání fotografií všech těchto nedostatků a omylů dodavateli nám byla reklamace uznána.
Jen bych chtěla upozornit zákazníky SCONTA NÁBYTEK, aby si dávali pozor při podpisu jakéhokoliv dokladu a zkontrolovali co podepisují. Obchodní podmínky na kupní smlouvě jsme našli až doma po rozpitvání tohoto sešitého dokladu. V prodejně nás na to nikdo neupozornil. Na druhou stranu jsme o něco zkušenější.
Hana Drahovzalová