Společnost


SHOP TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#16419Při vrácení byl zmrzlinovač v pořádku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2017, před 8 lety

Jiří Kubeczka

Znění stížnosti

Dne 23.5.2017 jsem v internetovém obchodě onlineshop.cz zakoupil zmrzlinovač za 7368 Kč. Umíchal jsem v něm jednou zmrzlinu a byl jsem velmi zklamán výsledkem. Zmrzlinovač jsem proto zpátky zabalil a odeslal zpět s dopisem o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. 31.5.2017 mi obchod onlineshop potvrdil přijetí produktu. Napsali mi, že má produkt drobné oděrky na povrchu a v misce zmrzlinovače. V misce by po výrobě zmrzliny nějaké oděrky být mohly, proto jsem napsal, že nádobku uhradím. Na povrchu přístroje však při odeslání nebyl ani škrábanec. Ještě jsem zmrzlinovač leštil, protože na něm šly hodně vidět otisky prstů a žádné oděrky na něm na 100% nebyly. Onlineshop napsal, že uvedení výrobku do původního stavu je nerentabilní, což jsem pochopil tak, že oděrky, které jsem nezpůsobil, mě budou stát víc než 7000 Kč. A dali mi na výběr, buď to dají do původního stavu a nic vám nevrátíme nebo neodstupujte od kupní smlouvy. Toto jednání se mi nelíbilo stejně jako výběr možností, proto píšu Vám, zda-li se tato situace dá řešit.


Produkt

Výrobník zmrzliny - DOMO DO9201I (zmrzlinovač)


Požadované řešení

Požaduji vrátit celou částku. Miska, kterou jsem použil mohla nechat oděrky, ale pouze běžným použitím (míchání zmrzlé hmoty) vše bylo použito dle návodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2017 08:49, před 8 lety

Obecně platí, že právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů je v případě smluv uzavřených distančním způsobem proto, aby došlo k odstranění znevýhodnění, které spotřebitel má z toho důvodu, že si zboží nemohl prohlédnout v kamenném obchodě. Proto by měl spotřebitel zacházet se zbožím pouze tak, jak by to udělal v kamenné prodejně.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládáním s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jedná se tedy o spravedlivé snížení původní kupní ceny na aktuální tržní cenu zboží, dle § 1833 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud prodávající sníží částku, jenž vrací spotřebiteli, měl by také řádně zdůvodnit, proč tak učinil a měl by prokázat, že mu vznikly náklady, aby uvedl zboží do původního stavu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 16:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.