Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16420Opakované odmítnutí dovezení na zastávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2017, před 8 lety

Michaela Šourková

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych podat stížnost na pana řidiče Jana Tuzara, který jezdí na lince 550908/9 Praha-Litoměřice. Během jednoho roku se mi stalo, že řidič vědomě nejel na cílovou stanici Pokratice/Kaplička v Litoměřicích, i když podle jízdního řádu jet měl! Tato situace se mi děje u tohoto pana řidiče opakovaně! Vždy když poprosím o tuto stanici, slyším: "Jen dolu" a řidič vytiskne jízdenku jen na Autobusové nádraží. A i Když někteří cestující zůstávají na svých sedadlech, jsou pak vyhozeni, že autobus končí jízdu na AN...
Tento spoj volí více lidí právě kvůli tomu, že jezdí až nahoru a nemusí tahat těžké tašky do kopce... Vždy jsem tuto situaci přecházela, ale v pátek 2.6.2017, kdy se mi tato situace stala naposledy, jsem díky této komplikaci, přišla později do práce a samozřejmě jsem si nesla následky...
Nevím, co je důvodem řidiče, že odmítá jezdit až ke Kapličce.
Prosím o řádnou nápravu.

Děkuji za Váš čas a přeji hezký den.


Požadované řešení

Domluvení řidiči, aby dodržoval jízdní řád.
sebrání odměn
upravení jízdního řádu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2017 08:34, před 8 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 16:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.