Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 22.5.2017 jsem Vám vracela pod číslem objednávky 15579061 3 věci z objednaného zboží v celkové částce 1275 Kc(čísla zboží - 99000249328,41300506,50900506)...V dané vratce bylo uvedeno, že si přeji vrátit peníze na účet u své banky. Objednané zboží mi bylo doručeno dne 19.5.2017, kdy Vám bylo i zaplaceno (pátek). Vrácení tohoto zboží z mé strany proběhlo dne 22.5.2017 (pondělí) a to poštovní zásilkou číslo DR0176834855X. Tato zásilka k Vám byla doručena dle sledování zásilek dne 23.5.2017 (úterý).
Do dnešního dne což je 7.6.2017 mi ale nebyly za toto vrácené zboží objednané přes Váš internetový obchod navráceny peníze ani na můj účet ani peněžní poukázkou na mou adresu. Dne 1.6. jsem Vám odesílala i email s prosbou a otázkou co se týká daného navrácení peněz. Do dnešního dne ale bez jakékoliv odezvy.
Žádám o okamžité navrácení peněz za zboží, které Vám bylo vráceno z důvodu nesedící velikosti. Toto zboží Vám bylo vráceno v původním obalu, nepoškozené, nenošené a hlavně do druhého pracovního dne po jeho převzetí a zaplacení na České poště.
internetová objednávka u kidscool pod číslem 15579061
Okamžité navrácení peněz na účet číslo 1227090113/0800
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.