Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Firma je opravdu založená na tom velmi nepoctivě získávat peníze díky skryté poznámce, že se zkušební členství automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců a bohužel prodloužení není za cenu za kterou lákají na vyzkoušení tj. 180Kč na měsíc, ale za 399Kč na měsíc s platbou na 6 měsíců dopředu, takže Vám strhnou 2394Kč z účtu, protože jste si nepřečetli drobným písmem, že i když je to na zkoušku, tak potom zaplatíte automaticky mnohem více. Takže bych řekl, že 99% těch kteří si u nich účet udělali to stálo minimálě 180+2394=2574Kč a na tom je založeno jejich podnikání. Nejsou to kvalitní služby ani vstřícnost k zákazníkům, ale je to založené na nepozornosti a dle všech příspěvků na internetu jim to velmi dobře funguje. Když už jsme ale této firmě všichni takto naletěli a na některé, jak jsem četl posílají i vymáhací agenturu, tak bych rád, aby zde společnost jasně odpověděla jak je možné VIP smlouvu - členství vypovědět. Ve všeobecných podmínkách uvádí písemnou formou a FAX (faxové číslo mi nefungovalo - mohou zde uvést i pro ostatní funkční faxové číslo pro CZ zákazníky?). Připouští společnost využití i podání mailem na service@c-date.cz? Poslal jsem řádně písemnou formou výpověď a odvolání souhlasu se zpracováním mých údajů. Vše s doručenkou. FAX nebylo možné na uvedené číslo poslat. Čekám jak společnost zareaguje a za jak dlouho. Byl bych rád, aby toto byl návod i pro ostatní - rád zveřejním i přesné znění výpovědi a odvolání souhlasu, které přesně kopíruje aktuální všeobecné podmínky společnosti Interdate S.A. Očekávám tedy, že písemnost bude přijata a zpětně potvrzena. Jinak doporučuji platební kartu z které si společnost platby strhává raději zrušit a založit novou.
c-date
Požaduji odpověď od společnosti Interdate S.A. provozovatele c-date. Zda stačí poslat výpověď jen písemnou formou, tedy dopisem a ne i FAXem, který 99% uživatelů již dlouho nepoužívá. Zda společnost akceptuje mnohem vstřícnější a rychlejší postup výpovědi VIP členství i přes mail service@c-date.cz. Jak společnost prokazatelně potvrdí, že členství zrušila (zrušila smlouvu), nemá dalších finančních nároků vůči majiteli členství a smazala veškeré osobní údaje majitele členství. A poslední věc by mě zajímalo, když v článku 5 bodu 6 požadují zaslání kopie občanského průkazu nebo cestovního pasu, jak májí vyřešenu ochranu citlivých údajů, která je mnohem přísnější než ochrana obyčejných (NE-citlivých) údajů. Pořizování kopii těchto dokumentů není přípustné bez výslovného souhlasu majitele dokladu - předpokládám, že tedy mají vždy výslovné souhlasy k těmto kopiím.
Rád bych aby byl text zveřejněn a byl přístupný všem ostatním včetně jasného řešení. To, že to uhrají na informaci, že bude volat někdo z jejich centra jen skrývají další postup, který nemusí být správný.
|
Tweet |
Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.