Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 18.12.2016 jsem si objedna zboží od této firmy:Faktura č. 1116556146, a balík mi byl doručen dobírkou 23.12. 2016 v pátek. balíček byl bez viditelného poškození tak jsem nekontrolavl ihned obsah jen jsem jej dále zabalil (pod stromeček, vylepšení PC pro děti), ale při rozbalování večer chyběl v balíčku SSD disk Kinston Now UV400-240GB v hodnotě 2099kč.
Tuto skutečnost jsem firmě oznámil co nejdříve, a poté následovala bezůspěšná emailová korespondence s obchodním oddělením a to i s Vedoucí zákaznického centra paní Dagmar Kučerovou. když jem žádal o sdělení kontaktu na vedení společnosti , tak jsem neobdržel žádné info.disk v hodnotě 2099kč nemám. chtěl bych dodat že u firmy nakupuji prokazatelně 10let a za tu dobu jsem neměl žádný problém.za tu dobu jsem u společnosti nakoupil zboží za bezmála 165000kč.
chtěl bych dodat že nemám zapotřebí se obohacovat na společnosti s tím že bych uváděl firmu v omyl s tím že disk mám. 2099kč pro mě nejsou zrovna malé peníze a jestliže si firma neváží dlouholetých zákazníků tak je mi to líto. mám pouze svědeství mojí rodiny a skažené vánoce
Děkuji za jakoukoliv pomoc s pozdravem Miroslav Hejl
191551 HDD SSD Kingston Now UV400, 2.5", SSD SATA III - 240GB (SUV400S37/240G)
Vrácení peněz nebo zaslání výše zmíněného disku
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství a jakosti, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny objednané položky). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.