Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#16427Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2017, před 8 lety

Miroslav Hejl

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 18.12.2016 jsem si objedna zboží od této firmy:Faktura č. 1116556146, a balík mi byl doručen dobírkou 23.12. 2016 v pátek. balíček byl bez viditelného poškození tak jsem nekontrolavl ihned obsah jen jsem jej dále zabalil (pod stromeček, vylepšení PC pro děti), ale při rozbalování večer chyběl v balíčku SSD disk Kinston Now UV400-240GB v hodnotě 2099kč.
Tuto skutečnost jsem firmě oznámil co nejdříve, a poté následovala bezůspěšná emailová korespondence s obchodním oddělením a to i s Vedoucí zákaznického centra paní Dagmar Kučerovou. když jem žádal o sdělení kontaktu na vedení společnosti , tak jsem neobdržel žádné info.disk v hodnotě 2099kč nemám. chtěl bych dodat že u firmy nakupuji prokazatelně 10let a za tu dobu jsem neměl žádný problém.za tu dobu jsem u společnosti nakoupil zboží za bezmála 165000kč.
chtěl bych dodat že nemám zapotřebí se obohacovat na společnosti s tím že bych uváděl firmu v omyl s tím že disk mám. 2099kč pro mě nejsou zrovna malé peníze a jestliže si firma neváží dlouholetých zákazníků tak je mi to líto. mám pouze svědeství mojí rodiny a skažené vánoce
Děkuji za jakoukoliv pomoc s pozdravem Miroslav Hejl


Produkt

191551 HDD SSD Kingston Now UV400, 2.5", SSD SATA III - 240GB (SUV400S37/240G)


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo zaslání výše zmíněného disku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2017 16:09, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 22:30, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství a jakosti, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny objednané položky). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.