Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem na eshopu zboží,to, že odesílali pokaždé cca po týdnu až 14 dnes od obdržení platby jsem přijala....ale to že jsem zboží zaplatila, bylo mi napsáno, že 28.3. byla zásilka odeslána a po několika mnou poslaných emailech bez odpovědi, kde jsem se dotazovala na číslo zásilky, popř. její vrácení zpět odesílateli jsem kontaktovala p.Škorpilovou, která mi první hovor přijala poté se již neozvala, nereaguje na emaily, sms, telefony nic....... Kdykoliv ji kontaktuji, nereaguje a toto zboží jsem potřebovala již v dubnu. Dala jsem ji možnost buď ať mi zboží zašle opětovně nebo ať mi vrátí peníze na účet. Dnes jsem ji napsala, že pokud do 14.6. neobdržím zboží nebo peníze zpět podávám TO a napíši to na veřejné stránky, aby se mohli přidat další lidé, jelikož je p.Škorpilová jedním z mála prodejců nabízeného zboží tady v ČR.
Vrácení peněz nebo zaslání zboží do 14.6.2017
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.