Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1643Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2013, před 11 lety

Petr Frank

Znění stížnosti

Podle mého názoru vinou cestovní kanceláře (CK) jsme neodletěli na dovolenou, protože CK nezařídila včasné dodání potřebných víz (řádně předem zaplacených); přesto nás vyzvali k letištnímu odbavení - pro nás zbytečná cesta Brno-Ruzyně-Brno. Vinu dávají třetí straně, se kterou jsem žádnou smlouvu (ani platbu) neměl.
Následné náhradní ubytování v náhradním termínu nebylo adekvátní zaplacené částce v původní smlouvě (přílohy 2 a 7).
Požadavek na náhradu, který jsem předal CK, jsem uvedl v příloze 1 (Požadavek - podání reklamace.pdf).
Reklamaci vyhodnotili coby neoprávněnou (příloha Zamítnutí reklamace.pdf). Přesto jako „pozornost“ přiložili 2 poukazy à 1000,- k použití na nákup dalšího zájezdu – tuto snahu o zajištění jejich příštího zisku lze ignorovat.


Požadované řešení

požaduji finanční náhradu za cestovné, ztrátu času a rozdíl v ceně hotelů; poukazy na nákup dalšího zájezdu vrátím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 13:53, před 11 lety

Dle § 852i občanského zákoníku odpovídá cestovní kancelář zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy bez ohledu na to, zda tyto závazky mají být splněny cestovní kanceláří nebo jinými dodavateli služeb cestovního ruchu poskytovaných v rámci zájezdu.
V rámci reklamace zájezdu se uplatňuje přiměřená sleva, která by měla být vyplacena stejným způsobem, jak byl placen zájezd a společnost by neměla podmiňovat uplatnění přiměřené slevy uzavřením další cestovní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 12:39, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem spor prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Zákazník má nyní možnost domáhat se nároků vyplývajících ze smlouvy soudní cestou. K vyčíslení případného finančního odškodnění doporučujeme použít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.