Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po zaplacení zálohy mi prodejce řek že zboží bude do 14 dnů ale tak to nebylo bylo to mnohem déle , po zaplacení byla paní vedoucí arogantní když se mi to nelíbí tak si mám dlažbu koupit jinde , pak při prodeji mi vedoucí domluvila odvoz na 7hodinu ale nic čekal jsem dvě hodiny vzal jsem si volno v práci myslím že to bylo schválně , pak jsem musel narychlo sehnat jinou dopravu ,zboží je nestejně barevné a jiné rozměry , paní vedoucí Šobrová mi volala že ona s tím nemá nic společného že to bude řešit obchodní zástupce to mi poslala i na email , ale nic se neděje paní neodpovídá na emaily děkuji Stachovec Libor
Holand černý – černá barva není stejná - zboží bylo dodáno : d.l. DLB 17003143 Vektorit – špatný rozměr zboží bylo dodáno : d.l. DLB 17004219
je to druhá jakost ale ceny je za první jakost , dlažbu jsem položil ale je to hrůza ta barva , a u té vektorit tak tím že je menší tak je méně m2, a obrubníky jsem dělal na míru a teď chybí na každé straně 2cm takové dořezy nemožné a pracné děkuji. sleva
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že bylo dodáno veškeré zboží v souladu s uzavřenou kupní smlouvu). Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit. Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.