Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
dne 25. 9. 2012 jsem zakoupila vysavač KS-300 GOLD. Poprvé jsem ho reklamovala 10. 10. 2012. Reklamace byla vyřízena výměnou dokovací stanice za nový kus. Podruhé jsem ho pro stejnou vadu reklamovala 7. 11. 2012. Reklamace byla vyřízena výměnou nabíjecího obvodu. V současné době přestavá vysavač opět fungovat. Vysává pouhých 30 minut (namísto uváděných 70 minut), občas mu přestane fungovat displej, padá se schodů, zastavuje se u podélných zdí bez překážky a hlásí chybu, proto nemohu vysavač řádně užívat. Obrátila jsem se mailem na obchod DigiPlus.cz s žádostí o zaslání podacího lístku pro reklamačního asistenta, abych mohla vysavač zaslat prodejci na jeho náklady. Předešlé poštovné jsem dvakrát uhradila sama, neboť firma na moji žádost o úhradu poštovného nereagovala. Mail se mi vrátil jako nedoručitelný. Prosím o radu, jak mám dále postupovat. Děkuji. Petra Blahoutová
KS - 300 GOLD
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána, tak má kupující nárok na to, aby mu byly nutné náklady spojené s takovou uznanou reklamací uhrazeny dle § 598 občanského zákoníku.
Jestliže se jedná o vadu neodstranitelnou, která brání řádnému užívání věci, tak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vydat vše, co smlouvou vzájemně nabyly dle § 48 odst.2 občanského zákoníku.
Prodejce je tak povinen vrátit finanční částku za zboží a kupující zboží.
Společnost DigiPlus.cz, s. r. o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.