Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,byl jsem na dovolené a aniž bych se dotkl mobilu (nevolal,nepřijímal hovor)sám od sebe zmizel záhadně kredit ve výši necelých 500Kč.Při řešení s O2.jsem dával reklamaci,kterou mi bez vysvětlení zamítli se stručnou formulovanou větou,že je vše dle ceníku správně a moje reklamace se zamíta. Žádné bližší vysvětlení nebylo.Jedná se zřejmě o spojovací poplatek mimo EU.80Kč.+3,90Kč.min.hovoru. V systému na počítadle času u O2.mám prý pár vteřin spojení po sobě. Domnívám se,že mne někdo musel prozvonit nebo se snažit mne dovolat, i když jsem ten hovor osobně neodebral a mam deaktivovanou hlasovou schránku. Podle mne se automaticky musel s ústřednou sepnout hovor hlasového automatu O2,který zřejmě řekl tomu účastníkovi v cizím jazyce,že volaný hovor neodebírá. Ale jde o to z principu,že já to nebyl,kdo by využil služby hovorů a nevidím důvod, proč bych měl to já neprávem financovat z mého kreditu. Platí se snad jen za využití služeb spojeného hovoru mezi účastníky a nikoliv skrýtého hlasového konverzantu(ne hlasove schránky).To by mne z kazdým prozvoňením od někoho bez mého vědomí v zahraničí mizel kredit. Prosím,jak dále postupovat,když O2.mi nevyšlo vstříc v reklamačním řízení a já se cítím jako dlouholetý zákazník teď poškozený a omezený ve volání i v ČR. Děkuji za pochopení.
spojovací poplatek 80Kč.v zahraničí
Prosím, alespoň o částenou kompenzaci za toto nedopatření formou refundace kreditu a též i omluvu ze strany O2.že pochybila při vyúčtování.
|
Tweet |
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
vzniklou situaci ráda opětovně prověřím, požádám však o doplnění telefonního čísla, kterého se vaše podání týká.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Doplňuji moje tel.číslo: 728224222
Hezký den,
děkuji za doplnění.
Vše jsme opětovně prověřili a opakovaně jsme si potvrdili, že při vámi řešených hovorech skutečně došlo ke spojení, na základě kterého byly účtované také poplatky za spojené hovory.
Je mi líto, ale stále trváme na stanovisku vašich reklamací a to, že nedošlo k pochybení a hovory byly zaúčtované správně.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Prosím společnost O2.o doložení důkazů výpisem hovorů i dobu volání ze zahraničí mimo EU.(Tunis), že jsem volal nebo přijímal hovory v termínu mezi 20-27 květnem 2017.Já si toho nejsem vědom.Děkuji a zašlete mi tento výpis hovoru v rozhodném termínu na moji e-mail adresu: martin.homolac@volny.cz Děkuji
p. Homoláč
Pokud spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí, má možnost podat námitku proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Hezký den,
je mi líto, ale v případě předplacené karty jde o anonymní službu, ke které není možné detailní výpis hovorů vystavit. K dispozici jsou pouze údaje, které jsou viditelné také v aplikaci Moje O2.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Je vidět, že společnost O2 si teď nechce dostatečně vážit svého zákazníka a nevychází mu vstříc tak jak tenkrát, když nastane nějaký problém, protože odmítá jakékoliv řešení sporné reklamace a volí tu cestu jen v jejich prospěch. Výpis mi nepošlou schválně, protože by zjistili, že jsem vůbec nevolal ani nepřijímal hovory z ciziny a tímto bych byl v právu já a tomu se snaží zabránit, abych neměl žádný papírový podklad pro stížnost k Telekomunikačnímu úřadu. Jejich motivací je jen finanční zisk za každou cenu i kdyby zákazník měl pravdu.
Slušné a poctivé obchodní jednání to opravdu není, brát za nic kredit. Uvažoval jsem o paušálním tarifu u O2.,ale teď jsem ztratil důvěru v serióznost této společnosti. Tolik snažení a výsledek je stále stejný,
to je neuvěřitelné. Obchodní přísloví „Náš zákazník, náš pán“ je pro O2.asi
tabu. Je to velká škoda, takto ztrácet zákazníky za nevstřícné jednání i chování. Když začínala společnost Eurotel byl jsem zpočátku velmi spokojen.
To již není pravda a je to jen v jejich kompetenci a přístupu k zákazníkovi, čímž si 02 ani neuvědomují, že je ztrácí a můžou přejít svobodně ke konkurenci.
Co na to víc říct, nemám už slov :-( stále stejná pohádka, nic nevrátíme.
Vzhledem k tomu, že se nepodařilo mezi stranami sporu nalézt smírné řešení, stížnost uzavíráme. Pokud spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí, má možnost podat námitku proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu.