Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.5.2017 jsem si přes on-line účet u této společnosti objednala 2 pizzy za cenu dohromady téměř 500,- Kč. Čekala jsem na dovoz cca hodinu.
Doma jsem krabice ihned otevřela a zjistila, že kvalita pizzy je příšerná a v žádném případě neodpovídala zaplacené ceně. Obě pizzy byly okoralé, jak těsto, tak ingredience a suroviny nebyly čerstvé, studené jako z lednice a také barevně nevypadaly dobře (šunka). Pořídila jsem také FOTO mobilem. Ihned jsem prodejce telefonicky kontaktovala a svou nespokojenost vyjádřila. Bylo slíbeno předání na vedení, ale nikdo mne již nekontaktoval. Od té doby zkouším provozovnu kontaktovat všemi dostupnými kanály (celkem již asi 5x), ale nikdo nereagoval. Jediné, čeho jsem se dočkala bylo zablokování možnosti komentářů na jejich Facebookových stránkách a smazání mého negativního komentáře.
Bohužel mne tento přístup velice zklamal, jelikož dřívější objednávky byly v pořádku.
Požaduji alespoň vyjádření provozovatele a poskytnutí slevy (slevové poukázky) na příští objednávku.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitelka podezření, že zboží nesplňuje zákonné požadavky, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, popřípadě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.