Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vůz 3A4 8183 jsem měl pojištěn u ČP od roku 2005, vše jsem vyřizoval v pobočce na Praze 1, Spálené. V lednu t.r. mě oslovila paní Z. F. z ČP Jirkov s nabídkou slevy 800,- proti stávající smlouvě. 23.1.17 poslala návrh smlouvy č. 18365350-28 k podpisu, avšak pouze 5 a 6.str. Odmítl jsem podepsat bez přečtení celé smlouvy. Bez mého podpisu ji uzavřela jako platnou a poslala mi informaci o zániku dosavadní smlouvy č.81431560-18 k 22.3.2017.
Mé opakované návštěvy(3) nevedly k řešení. Celou smlouvu jsem nedostal, jmenovaná přes přísliby prostřednictvím pracovnice ve Spálené mě už nekontaktovala. Zde jsem byl opakovaně informován, že smlouvu mohu zavřít jedině v Jirkově jsme byl vyzván nebo v Chomutově, ač jsem měl zájem o pokračování. Novou smlouvu jsem tedy nikdy nepodepsal.
Dopisem ČP ze 24.5.17 mě L. K., ředitel finančního útvaru vyzval upomínkou k zaplacení dluhu 2320,- Kč do 14.7.17.
Vzhledm k nemožnosti uzavřít řádnou smlouvu s ČP jsem uzavřel k 22.3.17 novou smlouvu s ALLIANZ.
Chtěl bych od ČP písemné potvrzení, že
1. původní smlouva zanikla k 22.3.2017
2. žádnou finanční částku ČP nedlužím
S pozdravem
MUDr Josef Švejda
Rubensova 6/2178
mail josef.svejda@seznam.cz
mobil: 692275785
neplatná, protože mnou nikdy nepodepsaná smlouva : ČP č. 18365350-28
Chtěl bych od ČP písemné potvrzení, že
1. původní ČP č. č.81431560-18 k 22.3.2017 smlouva zanikla k 22.3.2017
2. žádnou finanční částku ČP nedlužím
|
Tweet |
Pokud spotřebitel neprojevil vůli být smlouvou vázán, smlouva nevznikla. Právní jednání bez projevu vážné vůle je totiž zdánlivé a nepřihlíží se k němu. Pokud by společnost požadovala plnění ze smlouvy, musí prokázat, že k tomu má právní důvod, tedy že smlouva vznikla.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Pokud společnost požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodala, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Orgánem dohledu nad pojišťovnictvím je Česká národní banka, které může spotřebitel podat podnět k prošetření jednání společnosti.
Vážený pane doktore,
děkujeme za Váš podnět, danou záležitost již prošetřujeme na základě Vámi zaslaného sdělení ze dne 14. 6. 2017.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Má původní smlouva s ČP zanikla z důvodu přepracování dle oznámení pracovnice ČP k 22.3.2017. Ač jsem o to 2x osobně na pobočce v Praze 1, Spálené 22 žádal, nebylo možno pokračovat jinak než dohodou s pracovnicí ČP v Jirkově(!) v přepracované smlouvě. Z důvodů uvedených ve stížnosti jsem s paní F. v Jirkově odmítl jednat. Navíc, ač požádána pracovnicí v pražské pobočce, se mnou nekomunikovala. Ocitl jsem se tedy od 23.3. s nepojištěným vozidlem. Při nemožnosti dohody s ČP jsem uzavřel novou pojistnou smlouvu s ALLIANZ.
12.6.2017 (!)mi bylo ČP, p.S., oznámeno, že přepracovaná smlouva zanikla.Týž den mi bylo oznámeno, tedy skoro 3 měsíce po zániku původní smlouvy, mi bylo oznámeno, že znovu platí původní zaniklá smlouva.
ČP více méně ignorovala mou stížnost a požaduje finanční úhradu tohoto, nyní už mého druhého pojištění.Finanční ztráta , která z toho pro mne vyplývá, přesahuje 10 000,- Kč.
V zoufalé situaci jsem se obrátil na právní společnost Kruták a partners a dal jsem jí plnou moc, aby mě ve věci zastupovala.
S pozdravem
MUDr Josef Švejda
Rubensova 6/2178
mail josef.svejda@seznam.cz
mobil: 692275785
Stížnost přeřazujeme opět na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane doktore,
děkujeme za Vaše doplnění, které opětovně prověříme.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vzhledem k nemožnosti domluvy s ČP v případu, který je dle mého názoru jasný- téměř 3 měsíce jsem neměl k dispozici platnou smlouvu s ČP ( původní smlouva ČP zrušena, nová vinou pracovnice ČP,byť bývalé) jsem byl nucen uzavřít novlou pojistku s jinou společností. Případ jsem předal svému právnímu zástupci.
MUDr J.Švejda, CSc
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.