Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#1645Jednostranné změna platné smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2013, před 11 lety

Jaroslav Nebuška

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes mi přišel od společnosti UPC e-mail, v němž mi oznamují:
Vážená paní, vážený pane,
děkujeme Vám za využívání služeb UPC Česká republika.

Od 1. února 2014 Vám dvojnásobně navyšujeme rychlost Vašeho stávajícího internetového připojení.

Nově bude Vaše rychlost stahování dat až 10 Mb/s
a odesílání dat až 1 Mb/s.

Věříme, že rychlejší internet Vám zpříjemní využívání internetového obsahu, ať již se jedná o stále oblíbenější internetové video, sdílení fotografií s přáteli a rodinou nebo rychlejší přístup k vaší e-mailové schránce a jejímu obsahu. Zároveň s touto změnou dojde k navýšení ceny Vámi užívaného internetového připojení o 25 Kč měsíčně (cena včetně DPH).

Pokud se změnou ceny za službu nesouhlasíte, můžete internetovou službu do 31. ledna 2014 zrušit, a to bez jakékoli sankce nebo poplatku.
Více informací najdete na stránkách www.upc.cz/10Mnovacena.


Přejeme Vám spoustu zábavy s rychlým internetem od UPC

barton
Ing. Václav Bartoň Ing. Petr Procházka
jednatel jednatel
UPC Česká republika, s.r.o. UPC Česká republika, s.r.o.

Tuto praktiku použila společnost již 1.2.2013, kdy zrychlila přenosovou rychlost ze 2M na 5M a cenu z 299 Kč na 427 Kč a to též jednostranně a bez souhlasu druhé strany. Dle mě je to nemravné jednání ze strany společnosti, které končí ještě nemravnějším dovětkem "Pokud se změnou ceny za službu nesouhlasíte, můžete internetovou službu do 31. ledna 2014 zrušit", přeloženo do češtiny, zákazníku zaplať, nebo jdi do háje.
Jsem starobní důchodce, který počítá každou korunu a původní služba, kterou jsem si objednal byla za 299 Kč. Nechci přecházet k jinému poskytovateli internetu, protože UPC je v lokalitě, kde bydlím, dobrý. Nechci se ale trpně podvolovat takovému jednání, které si UPC dovoluje a chci si platit jen takovou službu, kterou si mohu dovolit zaplatit. Tímto způsobem se mohu dočkat toho, že mi bude vnucován přenos dat o rychlosti kterou nepotřebuji a nemohu jí ani zaplatit.
Po navýšení ceny 1.2.2013 jsem se pokoušel protestovat a komunikoval jsem s klientským centrem UPC. Odpovědi byly rázu "vše je v pořádku, dle smlouvy a nemáte si na co stěžovat. Odpovídali mi na něco úplně jiného, než jsem se ptal a tak jsem nabyl dojmu, že mě mají za nesvéprávného starce a ukončil jsem dopisování svou rezignací na možnost jakékoliv domluvy.(kopie e-mailů mám k dispozici).
Obracím se tentokrát přímo na vás s prosbou o pomoc, ev.
o radu, jak se podobnému jednání bránit.

S pozdravem
Jaroslav Nebuška
Arnošta Valenty 650/29
19800 Praha 9 Černý Most


Požadované řešení

Zachování služby v původním rozsahu a za původní cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 16:18, před 11 lety

Dle §63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích může poskytovatel internetu jednostranně měnit všeobecné obchodní podmínky. Jedná se o výjimku ze zásady, že smlouva může být měněna pouze se souhlasem obou stran. Tato výjimka je dána zákonem z důvodu, že se v oblasti elektronických komunikací jedná o dlouhodobé závazky a technologie v této oblasti se rychle vyvíjí. Tímto je zaručena určitá flexibilita smluv, přičemž je zachována možnost pro spotřebitele se ze smlouvy vyvázat. Pro poskytovatele by bylo velmi administrativně i technicky náročné, kdyby se každá smlouva řídila jinými podmínkami, proto jsou podmínky jednotné pro všechny. Spotřebitel má při takové změně vždy možnost zvolit jiného poskytovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 15:07, před 10 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.