Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chtěla bych informovat vedení tohoto Hypermarketu, že jsem opět nucená
podávat stížnost na Vaše řeznictví.
První stížnost jsem zaslala 3.9. 2016 a byla jsem ujištěná, že se jedná o
omyl.
Situace se znova opakovala, opět problém objednat si maso, konkrétně vepřové válečky,odůvodněné tím, že máte grilovací sezonu.
Zasílám Vám odkaz na původní stížnost z roku 2016, protože se do puntíku
shoduje s dnešním incidentem. Dle mého názoru se jedná o nekalou soutěž.
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/12189/objednavka-masa
S pozdravem Zuzčáková Jiřina
Globus, U Skleníků 24, 735 64 Havířov
Nereklamujte, že si může zákazník u Vás objednat čerstvé maso, když to není pravda.
Vnucujete zákazníkovi své marinované maso.
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně nabídku zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.