Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#16451Objednávka masa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2017, před 8 lety

Kristýna Zuzčáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych informovat vedení tohoto Hypermarketu, že jsem opět nucená
podávat stížnost na Vaše řeznictví.
První stížnost jsem zaslala 3.9. 2016 a byla jsem ujištěná, že se jedná o
omyl.
Situace se znova opakovala, opět problém objednat si maso, konkrétně vepřové válečky,odůvodněné tím, že máte grilovací sezonu.
Zasílám Vám odkaz na původní stížnost z roku 2016, protože se do puntíku
shoduje s dnešním incidentem. Dle mého názoru se jedná o nekalou soutěž.

https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/12189/objednavka-masa

S pozdravem Zuzčáková Jiřina


Produkt

Globus, U Skleníků 24, 735 64 Havířov


Požadované řešení

Nereklamujte, že si může zákazník u Vás objednat čerstvé maso, když to není pravda.
Vnucujete zákazníkovi své marinované maso.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2017 09:08, před 8 lety

Pokud by podnikatel úmyslně nabídku zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 16:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.