Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma opakovaně tvrdí, že BMW i3 dojede na jedno nabití z Brna do Beskyd. Upozorňoval jsem je v komentáři, že to je nesmysl i s velkou rezervou. V dalších komentářích si to nedokázali obhájit a přestali komunikovat. Teď opět vidím, že zveřejnili další reklamu se stejným tvrzením.
Aktuální reklama: https://www.facebook.com/BMW.Ceska.Republika/posts/1785235011492799
Původní diskuzi s původní reklamou jsem už nedohledal.
BMW i3
Stačilo by uznat omyl a dále nepokračovat v zavádějících reklamách.
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, které patří dle zákona o ochraně spotřebitele mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.