Společnost


BMW Group Česká republika

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16453Precenovani dojezdu ve FB reklamě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

Honza Pobořil

Znění stížnosti

Firma opakovaně tvrdí, že BMW i3 dojede na jedno nabití z Brna do Beskyd. Upozorňoval jsem je v komentáři, že to je nesmysl i s velkou rezervou. V dalších komentářích si to nedokázali obhájit a přestali komunikovat. Teď opět vidím, že zveřejnili další reklamu se stejným tvrzením.

Aktuální reklama: https://www.facebook.com/BMW.Ceska.Republika/posts/1785235011492799

Původní diskuzi s původní reklamou jsem už nedohledal.


Produkt

BMW i3


Požadované řešení

Stačilo by uznat omyl a dále nepokračovat v zavádějících reklamách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2017 14:37, před 8 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, které patří dle zákona o ochraně spotřebitele mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2017 11:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.