Společnost


Garmin Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16455Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

Petr Juřenčák

Znění stížnosti

Hodinky vivoActive Black Optic XL jsem koupil 31.5.2016 v Chicagu v Garmin store, protože v ČR ještě nebyly dostupné.
10 měsíců fungovaly bez problémů a pak po osprchování přestaly fungovat. (deklarovana voděodolnost 5ATM - plavání a sprchování).
Hodinky mají mezinárodní 12 měsíční záruku.

6.4.2017 jsem volal do podporu Garmin s dotazem jak postupovat při reklamaci a odpověď byla zašlete to k nám do servisu s vyplněným formulářem a dokladem o koupi.
17.4.2017 mi to vrátili ze servisu s odůvodněním, že mám reklamaci uplatňovat s dokladem o nabytí (byl přiložen) u svého prodejce (Garmin store Chicago, US).
Následovalo ověřování na Garmin.com jaký je tedy správný postup. Zkusil jsem zadat RMA, ale pro tu je potřeba adresa v US nebo UK.
Garmin UK odpověděl, že musím všechny dotazy řešit přes lokálního distributora.
Garmin US nabídl pomoc, pokud pošlu hodinky do US a zpáteční adresa bude v US (řešení na několik týdnů + sehnat adresu v US + drahé poštovné), ale ať se první zkusíme domluvit s Garmin Czech.

Tam jsme se domluvili s technickou podporou na znovuzaslaní na reklamaci.
18.5.2017 jsem je znovu zaslal to servisu.
Odpověd: Přístroj je zatopen, můžeme ho vyměnit za nový s doplatkem 3 800 Kč (Plná cena 6490Kč).

Po urgenci u podpory dne 2.6.2017, že s navrženým postupem nesouhlasím a písemným nesouhlasem s tímto řešením reklamace servis i podpora přestaly komunikovat a nedá se tam dovolat.

Už přes dva měsíce řeším záruční opravu nefungujících hodinek.


Produkt

vivoActive Balck Optic XL, koupeno 31.5.2016


Požadované řešení

Oprava výrobku nebo výměna do 30 dnů od zaslání do servisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2017 14:46, před 8 lety

Pokud bylo zboží zakoupeno v zahraničí, bude se právní vztah založený kupní smlouvou řídit právním řádem státu, ve kterém bylo zboží pořízeno. Byla-li sjednána smluvní záruka, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění záruky byly sjednány. Odpovědný za plnění práv zakotvených ve smluvní záruce je však pouze subjekt, který věc spotřebitelce prodal (prodávající z USA). Pokud by tedy neplnil subjekt, který má dle smluvní záruky povinnost provést záruční opravu (český servis), bude nutné se pro domožení svých práv obrátit na subjekt, který věc spotřebiteli prodal (spotřebitel by tedy musel žalovat prodávajícího z USA).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 14:57, před 7 lety

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.