Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.3.2017 jsem provedl objednávku na internetovém obchodě Redukcaky.cz
SVÁŘEČKY OMICRON GAMA 166 + SVÁŘECÍ KABELY 3M/16MM v ceně 4995 Kč včetně DPH a doprava od firmy PPL zdrama, ihned po přijmutí objednávky a potvrzení mailu o přijetí obejdnávky jsem zaslal platbu na číslo účtu které bylo uvedeno na objednávce.
Dne 23.3.2017 Přišel mail o přijmutí platby a informace o tom že objednávka bude co nejdříve vyexpedována.
Dne 24.3.2017 Jsem obdržel informaci o tom že moje objednávka je předána dopravní firmě k doručování s informací že v nejbližších dvou dnech mám očekávat doručení - bohužel v mailu neudali číslo balíku pod kterým ho můžu sledovat, kde se nachází v informačním systému doručovací společnosti.
Už to bylo podezřelé, ale do této doby veškerá komunikace byla v pořádku.
Dne 30.3.2017 Jsem se na společnost obrátil s dotazem, kde se balík nachází, že již týden čekám, zda je problém u přepravní společnosti nebo přímo u nich. S prosbou aby mě kontaktovali.
Navrhl jsem tedy přes email odstoupení od smlouvy.
3.4.2017 - Přišel mail s návrhem, že skutečně chyba není v přepravní společnosti ale u internetového obchodu redukcaky.cz. S návrhem odstoupením od smlouvy nebo zaslání nové svářečky s tím že jí již mají na skladě.
Odpověděl jsem na mail s tím ,že volím variantu odstoupení od smlouvy s tím že mi zašlou peníze zpět.
Mezitím jsem se zkoušel dovolat do firmy - buď byli na jednání, nebo na cestách, na obědě...
5.4.2017 Mě mailem informovali o tom, že s odstoupením od smlouvy souhlasí, omlouvali se a poprosili o zaslání čísla účtu kam mají platbu vrátit v zákonné lhůtě.
Byl jsem rád,že se nejedná o žádný podvod a vše se vyřeší.Bohužel.
Od mailu 5.4.2017 je komunikace na bodu 0. Nelze se dovolat na mail neodpovídají.
Byl bych rád kdyby se celá věc vyřešila tím, že zašlou peníze zpět a popřemýšlí trošku nad komunikací se zákazníky.
Jsou jistě dobrým obchodem se specializovaným zbožím. To oceňuji, bohužel tato zkušenost mě zklamala.
SVÁŘEČKY OMICRON GAMA 166 + SVÁŘECÍ KABELY 3M/16MM v ceně 4995 Kč
Byl bych rád za zaslání peněz zpět na účet, jak slibovali v mailu, a je tato možnost popsána i v obchodních podmínkách společnosti.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.