Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den u balíku č. DR2225185131M sem si objednal večerní doručení a to na 8.6. 2017 na poště jsem zjistil že balíček dodával pan Roman K. Bohužel Roman K. se neobtěžoval zavolat zda ho doručí nebo ne, do schránky nevhodil ani žádný lísteček a pouze odevzdal balík na poště bez jakých koliv informací. Vše sem si musel dohledat sám na sledování zásilky. Jinak bych se ani nedozvěděl že je již balíček na poště. Jelikož je Pošta služba pro lidi,přijde mi to jako hrubé porušení kázně.... Navíc když člověk potřebuje zásilku přesně ten den přeobjedná si ještě večerní doručení za symbolický poplatek a pošťák se na to s prominutím vyprdne a dělá si co chce....E-shop s tím měl problémy aby stihl doručit daný termín a pošták vše pokazí... jednalo se o dárek... bohužel jsem nestihl darovat v čas....
Žádám buďto o vysvětlení od pana Klučky a nebo ať to jeho nadřízený vysvětlí jemu. Předem mockrát děkuji za jakou koliv odpověď.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil s reklamací přímo na Českou poštu. Reklamovat lze na kterékoliv poště a doporučujeme neodcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, můžete do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
V případě, že služby nebyly poskytnuty v souladu se smlouvou, vzniká spotřebiteli nárok na přiměřenou slevu z ceny služby, případně nárok na náhradu škody.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman