Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
shop pytel granulí nalákal 20.5. 2017 na svých stránkách na černý pátek na velké slevy.Spousty lidí zakoupilo zboží které bylo na skladě a přišlo jím potvrzení objednávek.
Týden se nic nedělo a potom většině přišlo,že zboží není skladem a zda chceme zrušit objednávku a nebo čekat.Všichni na psali,že si rádi počkají a nebo vezmou zboží ve stejné ceně kvalitě a gramáži.Potom se nic 14 dní nedělo.Občas někdo zavolal na zákaznickou linku a tam byl ujištěn,že objednávky jsou v řešení.
Mezitím bylo zboží i naskladněno a znovu bylo vidět na stránkách shopu.
Pár štastlivcům zboží přišlo a ostatním v podstatě bez udání pádného důvodu stornovali objednávky.
Toto samé se konalo o víkendu 5-6 .6 .Kdy opět lidi na koupili zboží a některým za ty akční ceny přišlo a jiným objednávky opět stornovali.
I dnes kdy jsou udělaná storna některým zákazníkum zboži přišlo a bylo expedováno včera.Kdy nám už tvrdili,že prý to byla chyba systému.
Pet centrum málo komunikuje .Spíš vůbec nekomunikuje a když už tak každý zákazník dostane jiné info.
Někteří platili on-line a svoje peníze mají do této doby od 20.5. na jejich účtu.
Z toho vyplývá,že se tam pravděpodobně jedná o klamavou reklamu,možná i o obohacování pokud mají peníze někoho na svých účtech.A taky plno zákazníků poškodili finančně protože čekali ,čekali až na konec museli jít do kamenné prodejny a tam koupit dražší zboží než by zakoupili na jiných shopech.
Pet centrum prohlásilo /manažerka Rochová/ ,že oni jsou na stížnosti připravený a ,že jako velká známá firma si toto obhájí.
Jako kompenzaci zákazníkům ke stornu poslali 10 procent slevu na nákup do konce června.Ale ceny už jsou jinde než na ten černý pátek.Tak,že asi počítájí,že ted budou zákaznici opět objednávat a peníze se po hrnou.
Na Heurece nám doporučili at na píšeme ještě vám oni s tím jsou už obeznámeni.Recenze jako zákazníci psát nemůžeme protože formulář nám nepřijde a můžeme pouze napsat do diskuze.Kde už lidi začali psát svoje negativní ohlasy.V diskuzi jsou i podobné případy staršího data.Bohužel většina lidí koukne na recenzi,ale už ne na diskuzi.Obchodní podmínky za ten poslední měsíc na jejich stránkách byly upraveny.
Na Fb se tímto zabývá tato událost
https://www.facebook.com/events/111764879422544/?acontext=%7B%22ref%22%3A%222%22%2C%22ref_dashboard_filter%22%3A%22past%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D
Na stránkách shopu na FB už plno lidí taky píše svoje zkušenosti
https://www.facebook.com/pytelgranuli/?fref=ts
Budu ráda pokud tuto stížnost přešetříte a na píšete mi informaci jak se jako zákazníci můžeme bránit a jestli máme nějakou šanci naše objednávky ještě dostat
S pozdravem a přáním pěkného dne
Hana Hodinková
nedodání objednávky z shopu
rádi bychom,aby shop splnil svoje sliby a naše objednávky odeslal
|
Tweet |
Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Není-li to tedy možné, nelze po prodávajícím požadovat dodání zboží.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.