Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16464Poškozené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2017, před 8 lety

vlasta svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes mi byla dodána objednávka, která proběhla na ulici bez možnosti detailního prohlédnutí. Po převzetí jsem začala zboží rozbalovat a našla všechny 4 židle poškozené. Židle jsou poškrábané,odřené od laku a jedna dokonce s dírou v konstrukci.


Produkt

zahradní set Monza


Požadované řešení

Výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2017 15:45, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Vadnou věc je vhodné reklamovat. Podle reklamačního řádu společnosti CATINI EUROPE s.r.o. (publikovaném na webové adrese www.avenberg.cz/s9551-reklamacni-rad) může spotřebitelka uplatnit v autorizovaném servisu, osobně přímo na servisním středisku Avenberg nebo může vadné zboží zaslat na adresu Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží, Čestice 209, 387 19 ČesticeT (tel.: + 420 840 408 408, e-mail: servis@avenberg.cz, otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 17.00).

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 14:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.